• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

maya: jag lutar mig tillbaka för att få bra utsikt över när du får dina fiskar varma...

• Maya K

hmmm jag vet att jag kanske kommer att få det hett om öronen snart om det är mig ni menar men jag gillar inte folk som skryter,... visst är det jätte kul att hon får vara med i tidningen men säger du så till en person i verkligheten så är det inte bra..

• Gable

Oj! Kajsa2 - har du orkat läsa igenom hela tråden?! WOW!!! Jag är helt ärligt väldigt imponerad!!!!

Tack för berömmet, vi jobbar ruggigt hårt på att hålla den här tråden fullständigt oseriös!

• Hilde

alternativet c) är väldigt vanligt. Men alternativet "jag är jätteduktig som får så här mycket för så här lite pengar" är nog nästan värre ibland.

• mammacatta

jag missade helt en besökare!

välkommen till oseriösaste tråden på heeela bt!:D:D:D

• Maya K

aja.. tiden den får visa... vill ju inget illa men samtidigt så måste man tänka hur man formulerar sig!!!!!! Men men .. Inget som jag kan göra ngt åt såhär i efterhand

• Gable

Håller med dig Maya, ibland är det som att det är heeelt ok att skryta som bara den bara för att det är ett forum och ingen känner en. De flesta skulle nog inte säga så IRL. Jag känner inte igen signaturen, men MC har ju koll så. Å andra sidan så är det ju bara att skita i att svara/läsa tråden så är det problemet ur världen.

Hon kan ju knappast jaga dig över hela forumet för att "ge igen". Eller??

• mammacatta

jo, fast de har ju iallafall lagt ner lite tid på att d ska bli så bra som möjligt för liten budget.
    fast när d blir: ååååå titta jag fick gratis kyvert m råååsa band då jälar...:D:D:D:D *blinkar till gable*

• Hilde

Man kan alltid gör något åt ett fånigt inlägg som man hasplat ur sig... man kan nämligen ignorera tråden helt den försvinner ju fort om ingen blir uppretad på ett tag

Svar på tråden äntligen fredag...!