• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Nej då Maya - den var du värd! Är impad att du klarar av att plugga samtidigt som du planerar bröllop.

Sambon undrade, när jag berättade vad jag hade gjort på jobbet idag, om jag inte var där för att jobba och inte bröllopsplanera

• mammacatta

näe, jag dricker inte vin. jag drack en bloodymary, men den är slut nu *snyft*

så jag är nykter å kan rejsa!!! *hehe*

har ni läst tur-tråden? *grrrr*
    å just hon som är... ja, ni vet.

• Gable

Tro mig. INGEN skulle bli förvånad om de fick ett inbjudningskort nu från mig (oss). Absolut INGEN. Jag är rätt ökänd för att ha *host host* extrem framförhållning! Julklapparna brukar vara färdiginköpta i augusti.

• Gable

vilken tråd?! Jag vågar inte bege mig utanför den här på ett tag till

• Gable

Hur söker man på nick i familjeliv?

• mammacatta

vilket flyt heter den - hon fick hår, blommor å lite sånt betalt av en tidning för att de skulle få göra repotage om deras bröllop...

• mammacatta

man måste tydligen vara medlem, men d går ju fort att fixa. d är värt d, för min prupp äääär ju så söt!

• Maya K

Nu ska ni få lära er finsk tradition:

När man är på festen och när bruden kastar sin bukett så ska gummen efter det ta bort brudens strumpeband med tänderna och kasta till ogifta killar...

Sen på festen så ska bruden rövas bort av de ogifta killarna och för att brudgummen ska få tillbaka henne så måste han göra ngt.. ex, samla tio kr av alla gäster eller att sjunga eller ngt pinsamt..

det tänker jag ha på mitt bröllop och överraska alla svenska gäster

• Gable

Jaaaa! Den har jag läst! Men vad menar du med "ni vet hon som är...?

Svar på tråden äntligen fredag...!