• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

ahh.. ok.. ja .. jag vet inte ngt om sjöjungfrusstil men min blivande tycker att det inte blir tillräckligt bröllop.. hahah.. han och hans åsikter :)

• Hilde

Jag hade från början tänkt mig en svart eller röd klänning.Muhahohaaaha!*fånigt asgarv* Nu sitter jag här o har köpt en cremetonad klänning som är väldigt, väldigt mycket bröllop.... tänk så det kan gå! När jag provade klänningen, så kunde jag bara inte se mig själv i någon annan än just den

• Maya K

Ja.. det är ju så det sa vara... Jag hade ju tänkt en svart vit eller en vinröd vit men nu har jag bestämt mig för vit eller ivory :)

• Maya K

Men när var erat bröllop nu igen.. jag har världens sämsta minne .. borde skriva upp alla här på tråden och när de gifter sig .. eller ja.. vi är ju mest bara fyra st här men ändå

• Maya K

oj oj oj.. det är ju snart ju :) vad kul.. sen får du lägga ut bilder osv som vi får se på.. jag och Gable gifter ju inte oss föränn nästa år ju

• Hilde

Jepp! Det börjar närma sig nu Just nu tycker jag att det börjar bli kul igen, ett tag känndes det jättejobbigt med planeringen och bokningarna. Vi ska äntligen skicka iväg inbjudningarna nu. Hemsidan har nämligen blivit klar och vi hänvisar alla till den för tilläggsinformationen, vägbeskrivningar osv. Sambon satt och översatte till engelska häromdagen. He he finns en del stavfel, men vi får fixa det allt eftersom.

• Maya K

Ja.. så länge man har det någorlunda klart så.... åhhh vad kul.. jag vill också

• mammacatta

tjena! *catta sladdar in m sin bloodymary*

har surfat lite på familjeliv, hittade svartbrud där. kul!
    jag har heeelt backat på vitt, jag ser inte klok ut i vitt ju!
    *-mina damer å herrar: brottaren från huuuuli!*
    jag har åxå vilda planer på att hänvisa till internet, men då får väl morsan hybris...:(

• Hilde

Hejsan mammacatta jag har skippat pointsen nu Sitter o slattar öl så här på fredagskvisten.

Svar på tråden äntligen fredag...!