• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Heheheheh

Ja.. jag vet.. hihiii... lovar att du får ta 1000.. tänkte att jag skulle passa på då jag aldrig fått jämna nr.

• Maya K

Vad säger ni om att placera båda släkterna försig??? hmmm.. kanske ngt då det annars skulle bli så jobbigt.. det enda felet är att min släkt då skulle prata en massa finska och det blir ju inte roligt för min m2b:s släkt då de inte förstår!!!! Men hmm....

• mammacatta

vet ni va jättesköjj som hände igår? vi skickade in hindersprövningen!!!

:D:D:D:D

nu smäller d snart!

• Hilde

hmmm Maya K jag gjorde ett inlägg i din honnörsbordsplaceringstråd... (pust vad långt ett ord kan bli) ...

• Maya K

HEJ IGEN TJEJER..

mitt pluggande gick inget vidare idag :( hmmmm.. aja... ja jag ska läsa honnörsbords grejen..

Kul men hindersprövningen.. jag får göra det först om ett år :(

• Hilde

Gissa vad som hände mig idag då ??? Jag hittade ett par skor till min klänning som var helt perfekta. Problemet är bara att jag redan köpt ett par... och jag har upptäckt att jag kommer att få ont i fötterna av dem... så nu har jag ju hittat ett par som är bra... usch vad onödigt det första köpet känns då. De första var dessutom dyra och de jag hittade nu kostar bara 340 kr. Bläh!

Imorgon ska jag på möhippa för sambopns syster... hoppas det blir kul... vet inte om jag har så mycket gemensamt med de som kommer att vara där dock.

• Maya K

Hilde:

Menoj.. vad billiga.. hmm.. du ska nog inte känna att det första var ett dåligt köp.. vem vet.. du kanske får användning av dem.. nu är det iof så att jag är skotokig och väsktokig så jag vet inte om man ska lyssna på mig så mkt i det avseendet. Jag hittade ju ett par som jag skulle kunna ha på min stora dag men först så ska jag ha dem när jag ska uppträda på ett bröllop nu i juni..

Vill ha vill ha vill ha ett till par som jag sett!!!!

• Maya K

mm.. sitter i soffan under en filt och myser och dricker Marinella... finsk stark vin.. mmmm... gott gott gott :) heh.. min blivande bara skrattade åt mig när han hällde upp ett glas till mig och kostaterade efter att han smakat på drickan att jag kommer att bli rätt så kanon på vinet Men vad gör det.. det är ju fredag

• Hilde

He he jag är lite svag för skor också

De jag hittade nu fanns precis inkomna på din sko. Ett par cremefärgade hela pumps med kilklack. Kilklack är ju perfekt, för då får man ju stöd för hela foten fastän klacken är hög.

Svar på tråden äntligen fredag...!