• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

JAAAAA JAG TOG 880.. hahahahahahahahaaa... oj oj oj

• 23.7-brud

NÄÄÄÄÄ! Det kan inte vara sant! JAG,jag har gått på en NIIIT!!! Är det D82:an?????
    Nähä? Hon sitter säkert och skrattar åt mig nu då

Nåja,det bjuder jag på

• Hilde

Maya K grattis till delsegern Nu har jag suttit o skrivit massor så dt så... oj nu kommer sambon bäst jag slutar.

• Maya K

Nej nu tänker jag stänga av datorn och lägga mig i sängen och bläddra i Ikea katalogen Vi hörs imorgon igen.. God natt tjejer

• Hilde

Godnatt, jag ska osså ta och sussa nu. Sambon blir väl bara glad om jag lämnar datorn.... han höll på att komma på mig förresten, han tror ju att jag är jätteflitig student och inte att jag sitter inne på BT var och varannan minut

• Maya K

Hilde:

hahaha... samma här.. varje gång min sambo kommer hem från jobbet får jag stänga av datorn fort och läsa

Natti natti.. hmm.. kanske en mysig käll med min blivande ;) hmmm..

natti

• mammacatta

ååå nu när jag ääntligen kan slita mig å pruppen sover, då ska ni sova!!! *lipar*
    med dreams är väl kanske åxå ett troll???

• Maya K

mammacatta:

ja.. det är den oturen man kan ha här på BT när man kommer in lite sent.. Har råkat ut för det många gånger att folk gått och lagt sig.

GOD MORGON på er alla... Är uppe så tidigt för att jag ska åstadkomma ngt idag.. ska börja på det tråkigaste ämnet så att det inte händer som igår att jag pluggade på ett kapitel och sen sket jag i det. Har dessutom tvättstuga nu fr. kl. 07-12 så jag har att göra iaf..

Jag tror också att Dreams är ett troll... har reflekterat på det förrut!!

• Maya K

Tog 990 Vem tar 900?? Inte jag iaf för nu ska jag inte surfa mer här föränn 3-4 timmar.

Svar på tråden äntligen fredag...!