• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

jo dit, men INTE till nån blomster-nånting. *suck*

• Hilde

"hellå-var-är-hästarna" ??? öh jag hängde inte med där?

• Hilde

mmm knark,,,, Fins väl ine sånt i Holland Allvarligt talat så finns det gott om den varan i Sverige osså! En del tror konstigt nog att allt ont finns utanför Sveriges gränser och förs in utifrån

• Gable

MC - man är ju lite smidig när det gäller sånt! Lägg upp det som om ni ska på en lööööööv vikänd och nejmenhoppsan! Det var en blomsternånting samtidigt! Va tokigt! Men när ni ändå är där så kan ni ju lika gärna pipa förbi

• mammacatta

hästarna på grönbete
    stallet är tomt
    inga hästar i stallet
    hissen går inte ända upp
    det lyser men ingen är hemma

kan ni fler?

• Gable

Hästarna förstod inte jag heller.

Och jag har minsann bott i en fastighet där en knarklangare bodde. Det upplyste en granne mig om när vi träffades i tvättstugan. Jag undrar fortfarande hur tanten kunde veta det...

• Gable

Har inte alla getter hemma

Fast i Sthlmstappning - har inte alla getter på plats.

Eller om det var tvärtom. Det är ett norrländskt uttryck. Maya kanske vet vilket som är det rätta.

• Gable

Appropå knarkdebatten. Jag vet inte riktigt vad jag menade. Kom bara att tänka på den lilla tanten i tvättstugan som blev så oroad över att jag bodde i samma trappuppgång som en knarklangare.

Svar på tråden äntligen fredag...!