• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Gillade C3:s fina kommentar hon hade om holländaren... nåt i stil med "Vågar jag träffa honom... Holland det finns väl knark där?" öh...du va mmmm väldigt intelligent skrivet.

• mammacatta

en av mina kommer-aldrig-att-hända-resor är att åka till blomstermarknaden i bryssel. eller köpenhamn. eller tom stockholm. men ni vet - sambon föredrar motormässor... är glad att få med honom på vårmässan...

• Gable

Äh, Hilde är sur för att hon inte fick 800. Hennes släkt bor inte alls i Holland. Hon vill bara impa på oss andra

• Gable

Ja, knark finns enbart i Holland. Ingen annanstans. Håll dig till plattan i Sthlm, där är du säker.

Jösses, vilket bra svar på den frågan. Synd att hon inte ställde frågan nu i kväll så hade jag kunnat svara henne.

• Hilde

Gable vi betalar 3900 kr för en liknande deal. Om vi ville att vår fotograf skulle fotografera på samma plats som bröllopet så behövde hon åka ca 2 mil dit och då skulle det nog kosta 1000 - 2000 kr mer. För att det var en bit att åka, men främst för att det var på en Lördag eftermiddag.

• mammacatta

vet inte - min svåger ska fota oss. gratis. www.johnandersson.net tror jag.

jag vet att d är lite "så", men visst finns d många "hellå-var-är-hästarna" på bt...?

• Gable

Vill inte sambon till Sthlm??? Blir helt chockad!

• Hilde

Alltså förtydligande: Vi valde att fotograferas hos henne och då kostar det 3900 kr. Hon brukar iofs fota utomhus i en park strax utanför så det blir nog jättefint, bara vädret nu tillåter.

• mammacatta

jo, knark smittar. så att åka dit där knark finns ska till alla pris undvikas. så jag stannar här på waltons mountain...

• Gable

Åkej, tack! Har ingen koll på sånt här och jag undrade lite över priset. Visst, så kul är det väl inte att jobba en lördag.

Svar på tråden äntligen fredag...!