• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

lite o-mä
    inte riktigt som andra
    saknar både vett och sans (klassiker)
    lite bakanför (lokal svall)
    ointelligent (rakt på sak)

nu rå?

tanten hade väl sett polisen där...;)

• Hilde

Ja själv har jag minnsann för många år sedan blivit beskylld för att sälja knark.... jag bodde ju med en liten schäfervalp ensam i en stor lägenhet, utan några möbler och bara en madrass på golvet.... då måste man tydligen vara knarkare och eller sälja knark

Ingen tant där som funderade på om det var så att jag inte hade råd att köpa nya möbler, att de jag ägde fanns förvarade i en annan stad och att det fattades pengar att skeppa dit dem.

• Hilde

Näh brudar nu ger jag upp o går o pussar på älsklingen istället. Godnatt!

• mammacatta

jomen d måste du väl fatta hilde - det finns ju inte att nån skulle vara fattig bara... själv har man ju bott i en trunk å liftat i spanien. å där är d bara horor som liftar...;)

• Gable

Har inte alla paddlar i vattnet.

• mammacatta

gonatt brudar, ska åxå knoppa. har en stor dag i morgon. vi ska ju till kyrkis!:D kram å tack för ikväll!

• Gable

Nä nu ger jag med upp! Måste ju vara lite seriös imorgon. Jobba lite och sen ut o käka middag med några kompisar. Så jag missar väl 900 också *blänger på MC*

• mammacatta

hehe, tänker smyga in når du minst anar d...*flinar onskefullt*

Svar på tråden äntligen fredag...!