• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

God Morgon tjejer.... Fasen att jag inte var med här igår.. Det var ett rent H... att läsa igenom era inlägg Nej då.. det var ganska kul men ett stort MEN... blir inte förvånad om denna tråd får en varning snart.. Ni snackar ju allt ifrån Gravgårdar (där jag också jobbat :) ), Kallor, liljor, bäbisar, tid, vaxning, plåster osv och inte så mkt bröllop :) heheh.. Ni är alltså 100% mina favvo tjejer här på BT
    Kan säga att efter att ni gav smileysar till mig osv så orkade jag inte läsa så seriöst ngn mer.

Varför jag inte var inne igår var att jag hade feber och låg och muttrade i sängen över att jag inte orkade vara på BT :) Men nu är jag tillbaka :)

Glada nyheter. Programansvarige för min utbildning ringde igår och skulle intervjua mig om vad jag tyckte om utbildningen. Han började samtalet med att min handledare för mitt x-jobb är sååååå nöjd med mig och att jag är såååååå duktig och effektiv Det känns bra eftersom JAG tycker att jag inte gör så mkt. hehe..

Ja... Nu till annat.... Gable.. vad glad jag blir över att du hittat kuvert :)Det blir säkert jätte fint...
    Jag har slutat med att drömma om att sy upp en klänning.. vet inte varför men jag vill ha det klart... heheh.... tror att jag äntligen har hittat den jag verkligen vill ha!!! Det beror helt på hur den sitter... :)

Åhh.. idag blir det en jobbig dag--- måste plugga på tre olika ämnen.. Ekonomistyrning (där det blir en tenta den 11 maj), Arbetsrätt (tenta 1 juni och ett PM som måste redovisas sista veckan i Maj)och sen Examensarbetet som handlar om ledarskap inom H&M. oj oj oj...

• Hilde

Godmorgon brudar!

herreguuuud vad duktiga vi var igår. Måste ha blivit BT:s längsta tråd snart. Fast Lavendar klår nog oss fortfarande

Näh nu måste jag plugga o få nåt gjort!!!!!!

• Hilde

Maya K stackars dig som ens försökt läsa igenom vårt svammel Tror du BT stänger av oss snart? Jag menar ganska så bröllopsfixerade är vi ju ändå¨...

• Maya K

Hilde:

Nepp tror inte det.. inte ännu iaf.. bäst att nämna bröllop i vart annat inlägg.. hahahahaha... gå in på Mayas & Gables chattråd och kolla hur mkt jag planerat.. hjälp säger jag.. det är ganska mkt med tanke på att jag inte gifter mig först än nästa år!!!

• Hilde

Har ni funderat på vad BT skulle vara utan brudar som oss Brudar som är fullkomligt bröllopstossiga, som söker likasinnade.... tossiga brudar.... Det är ju sånna som oss som håller BT flytande, eller hur ?

• Maya K

Absolut.. Du har så rätt så ;)
    Åhhh.. vad jobbigt det är att läsa arbetsrätt... Just nu sitter jag och läser om diskriminering av gravida kvinnor eller yngre kvinnor som kan tänkas skaffa barn inom några år (det är intressant).. Men innan läste jag om diskriminering mot sexuellläggning och det var fullständigt ointressant och tråkigt.. bläääää

Är impad över mig själv att jag äntligen har tagit mig i kragen.. har ju faktiskt läst snart i två timmar.. ::)

• mammacatta

hello. sorglig nyhet; d blidde ingen tomt. d blidde 5(!) intressenter å nån av dem är säääkert jätterik så vi va tvungen att ge oss rätt tidigt...:(:(:(

så nu ska jag terra han som äger marken att stycka upp flera tomter för VI VILL HA!!! (jag vet vad jag vill ha å jag vill ha d NU) *moget? inte värst*

• Maya K

mammacatta:
    Vad tråkigt att det inte blev ngt.. Jag vet att jag är likadan som du.. Vill jag ha ngt så vill jag ha det NU,,, Det är dels därför som jag ledsnat på villa köpet som vi funderat på för att det inte händer ngt... Har anmält intressen igår för några nybyggnationer.. men då blir det en bostadsrätt..Kanske lika bra det eftersom det är så mkt att göra med villan vi funderat att köpa...

Ligg på med markägaren.. han kanske fixar ngt till er när ni visar att ni verkligen VILL HA!

• Hilde

mammacatta vad synd! Jädra alla andra som vill samma som du!

När vi letade hus för några år sedan, så blev jag helt bazurk förbannad och stressad av alla de budgivningar man behövde ge sig in i. Hemskt vidrigt alltihop och så blir man ofta tvungen att käånna sig så snöpligt snuvad på konfekten.

• Hilde

tatata jag knep 860 En liten delseger alltså

Svar på tråden äntligen fredag...!