• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Tror det var MC... Sorry Hilde. Men va inte ledsen, du kanske får 1000? Det smäller ju högre

• mammacatta

näe, d var jag! på denna sida högst upp står en korrekt säkning, den på inlägglistan släpar efter...

• Hilde

Jag tror att vi åker dit någon gång i sommar åtminstone... vill ju hälsa på pappsen, kusinerna och syster yster ibland osså.

• mammacatta

jo å säkringar kan man behöva på en hemsida.... räkning är ju mer passande...;)

• Gable

Mäh! Den har jag aldrig sett förr! Måste skaffa större skärm tror jag...

• mammacatta

holland. att c3 valde just hålland är ju lite poetiskt...:D

• mammacatta

*tsss* familjen på kånntinennteeeen. åååå va kosmo! *inte lite avis*

• mammacatta

*rocky lite svagt* men d gööör inget, jag kan låta bli resten av de jämna... jag kan ta de ojämna, som 813 eller 819

• Gable

Hörrni, jag måste fråga. Jag har fått en offert från en fotograf. Hon vill ha 4000 för att fota 1 timma. Då får vi 10 bilder inkl 1 förstoring, helt ok för mig. Visserligen årets priser så det ökas väl på men i alla fall. Det jag undrar över är att hon vill ha 1000 kr för att fota utanför (Sthlms) tullarna. Vi ska gifta oss i Bromma. Är det inte lite väl häftigt? Det blir en väldigt dyr mil. Eller?! Är priserna såna??

Svar på tråden äntligen fredag...!