• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Det är nog sexigare med ett hologramplåster

• Gable

Bamseplåster i lumpen?! Åkej, hädanefter tror jag inte ord på alla lumparhistorier som innefattar manligt mod och hjälte-insatser!

• mammacatta

jo, fast man har 34 mijarder hormoner i kroppen som gör att man blir en energizer-bunny. man går å går å har aldrig ont nån stans...

• Gable

Nu hyperventlierar jag snart. Smärta klarar jag inte av. Är jättebarnslig i det fallet.

• Hilde

hmmm jag fick i alla fall djävelusiskt ont... om det gör så ont att amma så ska jag inte ha några barn kan jag meddela.

• mammacatta

vem har lurat i dig att lumpen är häftig? *tsss* du behöver se repmånad du!!!

• Gable

Jag har hört att man inte sover heller.

• mammacatta

men d gör inte ont! hormoner å smärstillande finns i obegränsad mängd!!!

• mammacatta

hormonerna tar omhand om sömnlösheten åxå. man klarar sig på betyyydligt mindre sömn när man nyss fått en snorgärs!:D

fast min sov jämnt, å jag var huuur vaken som helst. *typiskt*

• Gable

Jojo, jag har nämligen jobbat på ett regemente. I mina yngre dar. Men jag var ju aldrig med ute i fält och det var ju där det var riktigt eländigt. Hmpf. Tror inte det....

Svar på tråden äntligen fredag...!