• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

*piper* åååå vaaaa ska ja ha för nagellack?

i-landsproblem eller...?

gable: nääääeee, d bara blev... *HA-HA*

• Gable

Jag håller också med föregående talare. En mycket klok kvinna vill jag tillägga!

• Gable

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag skulle ju hålla med mig själv ju!!

• mammacatta

jag är som en inläggsjägare, jag häckar i datarummet å lurar på nästa jämna... *pang* när du minst anar d...:D

• Gable

nagellack? Diskuteras det nagellack?

• Gable

Jag kommer inte att kunna sova. Måste bevaka den här tråden. Sambon ringer psykakuten.

• mammacatta

man tackar man tackar, jag har ju själv alltid ansett mig som en särdels fin och förnuftig tant... *karlsson på taket bor i min mun nu*

• mammacatta

njae, men byxor eller inte är väl inget SÄRSKILT viktigt problem, då är ju SMINK viktigare!!!

huvudsaken att hon HAR kläder på sig. ja menar, att näcka på ett bröllop... nja, sär går nog min gräns...

• Hilde

mmmmm nu spånar ni allt i ogjort väder

Det är långt till nästa jämt hundratal...

Förresten, hur många inlägg ryms det i en tråd innan den stängs av?

• Gable

Ja, näck går inte. Då tittar ju ALLA på tärnan. Så ska det ju inte vara. Ingen ska titta på henne, hon ska bara hålla min bukett ju. Inte vara nåt blickfång eller.

Svar på tråden äntligen fredag...!