• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Här är man lite glad och genast ska alla ha å ha *mutter mummel*. Jag ska låsa in mina kuvert så ni inte kommer åt dom. På ett jättehemligt ställe. Där ingen hittar dom. Inte ens jag själv den dagen det blir dags att skicka dom.

Hilde, istället för råååååsa band, kan du ju ha lite svandun vippandes runt kuvertet! Jag lovar dig, ingen skulle glömma den inbjudningen! I synnerhet eftersom du verkar vara mer inne på verktyg och häckar

• Hilde
    mmmm det kanske är just därför jag fallit så för svandunsfluff... så väldigt lite mitt vardagsjag.

vi har redan tryckt upp våra inbjudningskort.... inget svandun där alls... kanske ska byta JAg väntar fortfarande på att sambon ska få gjort det sista knåpandet på hemsidan så att vi kan posta dem till slut. Vi hänvisar alla till hemsidan nämligen och det är ju synd om den inte funkar när de kikar in när de får inbjudan då....
  • Gable

OOOOOOOOOOOO!!!! får jag se??? När ska ni gifta er förresten? (förlåt en seriös fråga)

• Hilde

Jag har uttryckligen önskat en present inslagen i rosa och svandunsfluff från en av mina närmaste vänner. Jag är ganska säker på att få min önskan uppfylld... fattas bara att hon går o handlar mig ett par hemska svandunstofflor med klack osså

• Gable

Såna har jag hotat med att köpa till bröllopsnatten! Finns jättefina på victoria secret.

• Hilde

Jag gifter mig 27 Augusti. Är det hemsidan, eller korten du vill se?

Hemsidan får nog vara lite hemlig ett tag till nämligen. Korten tog jag kort på, men eftersom de är i olika vita toner på papperen, som matchar just för att de har olika lyster, så funkar de inte alls återgivna på foto. Ytterhöljet är i ett cremevitt tjockt papper med guldfibrer i, inlagan är i ett pärlemoskimrande halvgenomskinligt papper med trycket på. Ytterhöljet knyts ihop med ett silkesband som är halvtransparent med guldtrådar i. Väldigt fint i verkligheten.

• Gable

Korten, jag är sååå nyfiken! Jag formligen dreglar över alla vackra inbjudningskort som finns. Det är så svårt att bestämma sig. Men vi tror nu att vi vet hur vi ska ha dom. Jag ville ha färgade kort men si det ville inte blivande maken. Han höll på dö, rättare sagt, så nu är vi inne på helt vita med texten tryckt i mörkröd färg. Mer åt burgundy.

• Gable

Har du gjort dom själv förresten?

• Hilde

Delvis så har vi gjort dem själva, delvis lejt bort. Gjorde alla inbjudningar i ett pdf dokumnet, med varje namn på respektive inbjudan, vi kan nämligen inte skriva vackert någon av oss Papperet köpte jag själv. Lämnade bara in till firman och förklarade exakt hur de skulle bockas och tryckas. Kuverten är i Guld och vi har förtryckt adresserna på sambons jobb, de hade jättebra etiketter för det.

• Hilde

De hjärtformade Hålen som vi trädde banden genom, de har vi själva stansat.

Svar på tråden äntligen fredag...!