• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Du menar nog kallor. Liljor och kallor är rätt lika, tycker jag i alla fall.

Rosor och gerbera är JÄTTEFINT ihop! Jag är sugen på det. Men jag vill även ha pioner och helt ärligt så tror jag att kombon pioner / rosor / gerbera blir liiite over-do-it.

Fan också.

Vill ju ha pioner.

• Gable

Maya. Tjuvtränar ni inför bröllopet?!

• Maya K

Gable:

Det kan lugnt säga att vi gör hehe... det måste ju bli bra...

Ja.. det är säkert kallor jag menar...
    Hmmm... tror inte att kombinationen av de tre du nämnde är så bra.. krockar kanske lite...???

• Maya K

Åhhh neeeeeejj...
    Gäst listan blir bara störreoch större!!!! Hur f... ska man göra... Kommer hela tiden på personer som jag måste bjuda.. och inte nog med det.. Min m2b har inte tittat på gästerna som han vill bjuda ännu!!!
    Festlokalen vi har prel.bokat kanske blir för litet!!!! F_n

• mammacatta

skulle åxå tro kallor - undvik liljor! de lägger små fotspår av gult pollen på ALLT!

nej nu ska vi gå å göra som andra här... tack för tipset maja!

• Maya K

Detta kan inte vara sant.. håller jag p och bli en Bridezilla... Drömmde i natt om att mitt bröllop blev en besvikelse.. Klänningen var ful, blommorna hade inte blivit klara och håret rasade... Hahahahaha... måste nog lugna ner mig med min planering...

• Gable

När det gäller gästlistan så måste man vara hård och hjärtlös och stryka. Annars slutar det med ett bröllop med 200 gäster. Huvva!

• Maya K

Gable:

Det stämmer med gästlistan.. Varför ska man tex. bjuda folk som inte är släkt med en utan bara en vän och som man inte umgås med.. ses kanske bara 2 gånger per år.

• mammacatta

c3 tebax! "ex å ge igen" heter tråden!!!
    :D

• Hilde

Godmorgon flickor!

Nu är jag tebax från Stockholm Stressigt värre, så nu ligger jag och känner mig lite halvbakis och försöker summera dagarna. Jaha ... nu har jag åtminstone sett riksarkivet, Krigsarkivet, fått info om riksantikvarieämbetets ev. flytt, varit på Nordiska Museet m.m.

Jag har troligen möjlighet att hitta material till mitt skrivande, både på krigsarkivet och Nordiska museet. Så många möjligheter, så lite tid

Jag har minnsann sett efter vad ni hållit på med när jag var borta läste slingtråden osså. Hmmm man kanske ska säga att ni gjorde en "take over" av den tråden rakt av C3 försevinner gawnska fort har jag märkt.

Svar på tråden äntligen fredag...!