• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

ja kan väl säga så att ja tycker att J är liiite präktig...

• Gable

Äh, jag tyckte hon var rätt rolig!

• Gable

Hmmm... Man kanske skulle gå och lägga sig?! Istället för att sitta här och skriva inlägg? Sambon skulle ju bli rätt chockad att man går och lägger sig före kl 00 nångång

• mammacatta

jo ja har fnissat på, men hon vill nog bli tagen rätt seriöst... det blir bara "så här ska du göra" å "så kan man inte göra" osv å då blir jag lite trött... hon har hackat på mig nån gång när jag vinklat lite, å då fastnar mitt "onda öga" lite för mycket...:(

hon vill ju väl, men jag vill ha kul... kul-turkrock...:D:D:D

• Gable

Åkäj! Fattar vad du menar!!!

Nä, nu loggar jag ur. Kanske sambon är mer tillmötesgående ikväll när man går och lägger sig tidigt???

• Gable

Helt OT - vad tycker ni om pioner i brudbuketten? Nu har jag snöat in på det... Skulle det vara snyggt eller blir det för mycket?

• mammacatta

ja mä!!! vill åxå ha d, men pioner sover sött 26 juli...:(
    har du åxå kollat in låna-tråden? snacka om troll!!! ja bara skrev, sen läste ja... *hellooooo - echo echo echo*

kul blev d!

• mammacatta

nä - 16 juli skare va.

• mammacatta

näe - nu fick ja lite sån där kul-tarms-ryckning! L.O.V.E. m frank eller ella, vist vore d kuligt m utgångsmarsh?

• Maya K

GOD MORGON TEJER!!!!

Nu förstår jag varför min blivande ville att jag skulle gå och lägga mig....harkel harkel ;)

Men idag är man glad iaf... heheheheheheh.... har mkt att göra med plugget och sen kl. 16 har jag tvättstuga igen...

Pioner tror jag skulle blit jätte bra...
    Kan man blanda rosor och Gerbera?? Tänkte att jag skulle ha två eller tre gerbera och resten rosor..... Vill bara ha en enkel rund buket... En till fråga.. finns liljor på sommaren=???? Ni vet sådanna långa vita (är dem oftast)???

Svar på tråden äntligen fredag...!