• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Gable:

samma här.. en gång per halvår,.. sen så färgar jag håret själv :) hur bra som helst

• Gable

du är en colourist!!!!!!!!!

• Maya K

nej nu mpste jag lägga mig så jag stiger upp med tuppen imorgon och pluggar..
    God natt tjejer...

• mammacatta

om J har jag annat å säga; MEN nu måste jag bara säga en sak om Olinda; hon har tydligen erkänt 0.1 på högskoleprovet; hon var bakis osv... jag har åxå vare bakis, då skrev ja 1.5 m 0.97 i medel. d är inte spec svårt, varför ERKÄNNA 0.1???

kan tilläggas att jag inte känner till denna Olinda - min sambo bara kommenterade d...

(d här skriver ja för att ja är ööövertygad om att ni har bra resultat :D:D:D)

• Maya K

Olinda är inte smart och det har man ju sett. kul att jag är colourist Natti Natti

• Gable

Menar ni Kalle Anka?! Tjaaaa... Inte för att skryta men jag är banne mig smartare än henne när jag är bakis.

• Maya K

f-n.-... kan inte slita mig.,,,,,,

aj oj oh.. men lägg av... ja ja jag kommer älskling..

hmmm.. måste nog dra och lägga mig nu ... en jobbig blivande håller på och drar i en.. vem vet vad han vill ;)

God natt en tredje och sista gång.. Tredje gånge gilt..

aj ohh ja ja jag kommer...

• Gable

MC - vad om J? Vart tog hon vägen?!

• Gable

men maya då! gå o lägg dig!!!

• mammacatta

... å senare:
    ååå ja ja koommmmer...
    *fniss* :d

Svar på tråden äntligen fredag...!