• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Oj jag är jätteldesen om jag börjat tala om dödligt gravallvarliga ogrässbekämpande ställningar.... puh! Jag lovar bot och bättring...GENAST!

Vi har sovit på hotell inatt. Hämtade honom från jobbet och åkte direkt dit. Hottellrummet var lite sådär, bra standard, men inget speciellt och andades lite tidigt 1990-tal Restaurangen däremot var jättebra, maten var suverän faktiskt och utsikten perfekt. Om man nu kan acceptera att GÖteborg nu inte har någon romantiska vyer Vi hade det iallafall jättebra och jag är sååå nöjd med mig själv och min karl

• Gable

hehehehe!! Vår reklambyrå tog fram såna kuvert till en mailing vi gjorde. Jag frågade om jag kunde få nått prov-ex och visa sambon, och beroende på pris, beställa själv. Vår reklamare kontaktade tryckeriet och de blev så rörda över att jag ville ha dem till bröllopsinbjudningarna att de skulle ordna dom GRATIS till mig! Är jag lyckligt lottad, eller är jag lyckligt lottad?!

• Gable

Hilde! You're back!! Tack gode gud. Trodde jag bara skulle få prata med mig själv här ikväll! Tack vara 23.7 har jag klarat mig en stund. Vi ska vara tacksamma för henne!! Hon fick oss in på rätt väg igen. Puuuuh!! Det finns snällingar här!!

• Gable

Jag tror jag vet vilket hotell du bodde på!

• Hilde
    Mmmm jag har ju skrivit vilket hotell det blev tidigare i tråden
  • 23.7-brud

Gable: Kanske du vill skicka sisådär 70 st kuvert till mig som tack

Skall nog lämna er nu, Hilde kom ju tillbaka så jag kan lämna dig tryggt, visst?

Men håller ett öga på er så det inte blir för seriöst

• Hilde

Jag måste erkänna att jag har ventilerat mig i ännu en brudöverlämningstråd. Vet inte om jag gör mig förstådd, eller om jag mest uttrycker mig goijigt och otydligt.

• Gable

Hilde - har du? Det har jag missat! Sorry!

23.7 - är du säker på att du vill lämna oss? Vi har rätt kul här ibland.

Fast det där om att skicka nånting som tack... Det såg jag inte riktigt, du har nog en otydlig handstil tror jag

• Gable

Jag har inte vågat mig in i den där tråden. Började läsa men förstod inte parallellen mellan h*kkors och gå in med pappa i kyrkan.

Jag kanske är trött i huvudet efter en mycket ansträngande dag på arbetet. Inget privatsurf öht, bara jobb. Jag är inte van sånt.

• Hilde

Kan inte jag osså få sådan där tackförsändelse med jättefina kuvert.

Jag har en innerlig och äcklig förtjusning i svandun... Måste ju vara just för att det är ett så förskräckligt onödigt ting.... Rosa fluff o svandun... stilen jag hatar att älska, eller älskar att hata....

Svar på tråden äntligen fredag...!