• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Ni har ju åtminstone stansat hålen själva!! Det är mer än vad jag mäktar med! Så man kan alltså köpa pappret själv och be en firma trycka på det? Hmmmmm.... Intressant! Vilken firma var det?

• Hilde

Cåpyright i Göteborg. Jag studerar, så jag brukar hänga där en del när jag kopierar annat... De är faktiskt riktigt proffsiga, men man måste förbereda ganska mycket själv, men så blir ju priset ganska humant också.... Fast jag valde en ganska dyr variant där det blev pilligt och tidskrävande för dem att skära och bocka.

• mammacatta

heeeeloo brudar! man tackar 27:e för att ha återfört mig åxå till verkligheten, jag är ju ne ytterst oseriös inlagd mört i vanliga fall:D

om inbjudan: jag är LAT å inbjudan blir en LAT variant. a4 vikt 3 ggr utan kuvert. allt i ett. liiiiila.

finns d ingen tråd man kan terra lite?
    osa snarast!:D

• Gable

Det är ju du som har koll på trådarna MC!

Välkommen (hem) igen! Aaaahh, ordningen är återställd. Jag blev så orolig. Tänk om ni alla har ett liv utanför komputtern??

• Hilde

Då tycker jag att de ska hoppa tillbaks till den dära brudöverlämningstråden genast. helst ska du där skriva att jag är bäst och klokast av alla brudar i hela BT osså... eller kanske hålla med mig lite, då kanske vi får lite kul...

• Gable

Hilde, man kan alltså kolla med såna firmor om de gör inbjudningar också?! Perf! Tack för tipset!

• Gable

Eller så kan du ju alltid tycka till om pengar i bröllopspresent. Jag är bra på "hållamedföregåendeskrivaresinlägg"!

• Gable

Eller så har vi tärnor i byssor att erbjuda. Stackarn, jag tycker faktiskt synd om henne. Vågar inte prata med sin kompis.

Vart tog C3 vägen förresten?

• mammacatta

håller med föregående talare!!!:D

Svar på tråden äntligen fredag...!