• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Somnar barnet efter en timma eller är det ok då att ta upp barnet då?

• Gable

Förresten, stackars Maya som ska försöka läsa ikapp den här tråden imorgonbitti.

• Hilde

Tror inte att Maya ska försöka läsa ikapp ens... jag menar det här är ju en ganska så oseriöst seriös tråd mellan varven

• mammacatta

jorå, de ska ju somna. verkar som lille wille är på gång åxå. men ooooj va d gör ont i mjölk-maskinerna! å man får inte ta upp bebben.

har åxå tänkt på maya, stackarn.
    här får du en glad gubbe maya: :D

• Hilde

Mjölkmaskinerna Jag gillar dig!

• Gable

Ja det värker i själen på mig med, med tanke på din lille son. Jag kommer att bli en riktigt vidrig curling-morsa. Hoppas pappan till barnet har en annan inställning än mig. Nåväl.

Maya! Tråden är inte roligare än ditt x-jobb!!! Jag lovar!! Skriv på x-jobbet istället!!!

• Gable

Men hörrni, jag fick aldrig svar av trädgårdstomtarna. Är det pioner jag letar efter?

• mammacatta

ja någe så a-sexuellt som en ammande kvinnas tuttar får man leta efter! stinna å ömma, ibland blodiga å såriga. efter några månaders amning påminner de starkt om gympapåsar precis efter en sug-sejour... men sambon bryr sig inte, han tycker att de är jättehäftiga... särkilt då han inte fick ta i dem när wille va färsk, de var ju såååå STORA!!!:D

• Hilde

Trädgårdstomtarna ??? menar du de där som rymmer jämt, eller blir kidnappade och åker på kufisk semester....?????

Svar på tråden äntligen fredag...!