• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

tror hon menar dig å mig hilde... tomtar på loftet; ja. trädgårdstomtar; ALDRIG!:D

• Hilde

Apropå tuttar.... jag gjorde något ultradumt häromdagen * håller mig för skratt* Jag vet inte hur det gick till riktigt, men jag höll på med färgbortagning och när jag sedan bytte om så hade jag mina gummihandskar kvar på, med den där lösningen/gelen som man använder kvar på handsken... Jag fick utan att märka det.. en liten klick rakt på vänstra bröstvårtan. Gissa om jag hade ont efter en stund. Nu har jag världens värsta blodskorpa.... är jättesexig med plåster

• mammacatta

tycker att en TRÄDgård ska ha växter å träd, inte fula plast och/eller keramik-grejer i sig... svärmor har sånt. fågelbad å trä-humlor å stenkulor å f*n vet allt... *blä*

• mammacatta

har du bamse-plåster? för de har en hemlig extra ingrediens som tar bort d onta vettu...:D

• Hilde

Bläh!
    Håller med föregående talare alltså.... Bläh

• Gable

Hilde - japp! Ni blir ju kidnappade här ifrån ibland och jag vet inte om det är en verklig kidnappning eller en kufisk semester

MC - MENAR DU ALLVAR??? Blodiga och såriga??? Ooooiiiiiiiiii!!!

Jag letade på svartbrud, men jag hittar inte det jag menar. Jag får nog gå in hos nån blomsterhandel och fråga. Tack i alla fall!!!

• mammacatta

ultradumt var ett bra ord. kan nog JAG - norra europas värsta klant-fia - få användning av. får jag sno d?

• Hilde

Sambon har nämnt nåt om bamseplåster... att de brukar bota det mesta... de fick tydligen bamseplåster i lumpen... när de var skröpliga.

• Gable

Men sluta!! Det gör ont i hela kroppen på mig!!! Sårskorpor på bröstvårtan!? Herrejäv... det måste ju göra mer ont än när man var yngre och man höll på att utveckla brösten. Gud va ont det gjorde.

• mammacatta

jajamen, inte alla, men några får d. fast jag kunde inte amma alls i början. blev pumpa ur å pipmugg. försök själv suga ut en knappnål från en stenvägg... stackar lille prupp...:(

Svar på tråden äntligen fredag...!