• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

förresten - har jag skrivit det här nån gång?

varför gör män som de gör?
    jo för att de kan!

ex: en krönikör i min föräldratidning som har två pojkar å när hon kom in i köket satt den äldste med snoppen instoppad i ballonvispen...:D

undrar om man ska starta en tråd om detta...? typ rödbetstråden.

• Maya K

hahah.. det är tydligt att c3 är tillbaka.. oj vad överraskande :) Kul kul... heheh-.- ska man kanske skriva ngt.. hihihiii

• 23.7-brud

Maya: Har jag gått på en nit? Har hon bytt namn?

• Maya K

Nuuuu ni ska ni få höra ngt som jag fruktat över så länge!!!!!

När min blivande berättade till sin kära mor om lgh:n jag pratade ovan så så började hon med sitt ältande. Men varför det? ni hade ju ett annat projekt? men det är mkt skönare att bo i hus? osv osv osv... Jag hörde på min blivande att han nästan blev arg på sin morsa... hmmm.... nu vet jag nog vad min kära svärmor tänker på... Det är M:s fel och det är hon som kommit på det osv osv osv... Ajabaja svärmor.. du vet inte vem du har att göra med så det är bäst att du inte lägger dig i... Så länge du är snäll osv. så är jag en bra svärdotter....

Åhh.. hoppas det inte blir värre

• mammacatta

njae, men hon håller med!

• 23.7-brud

Mammacatta: var det svar till mig? Känner mig så blååååst isåfall! *skäms*

• Maya K

ja nu hänger jag inte med riktigt!!!! vem håller bara med och till vem var svaret???

• Maya K

23.7brud..

Nu vet jag vad mc menar... C3 har inte startat en tråd denna gång utan har bara skrivit ett inlägg..

• 23.7-brud

Men är det samma tråd som jag skrev i? Jag var lite kluven i frågan det gällde, men personen som höll med TS har i alla fall jag inte upplevt som ngt troll.... Det är den personen jag undrar om är C3???

Oj vad kryptiskt man skriver

Märker ni annars att jag börjar göra intrång i er tråd?

• Maya K

27.3-brud
    För min del är det ok att du gör intrång och tror inte att det är ngn annan här som tycker olika....

Ja det är C3 som håller med.. hehe.. lustig är hon.. lite misstänksam är man ju!!

Svar på tråden äntligen fredag...!