• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Hilde:

ahhhh .. exakt samma skor som jag tittat på.. sen så fanns det ett par som var halvapumps.. Låga och med en rem bakom hälen vill ha...

• Hilde

Va! har du osså vart på Din Sko??? De jag hittade hade en liten kant som var ormskinnsmönstrade. Jag tror att klacken är ca 7-8 cm. De jag köpte sist var nog 8 cm och kostade tyvärr 800 kr. Väldigt snygga dock, i creme och guld, men jag har lite för breda fötter har jag kommit på så här i efterhand.

• Maya K

Japp.. klart jag varit på Din sko och hittat bra skor där till bröllop Jag är en människa som jagar det billigaste men dock nya alternativet eftersom man bara har dem en gång.. Fasen alltså.. måste nog be om pengar av min blivande och köpa dem som jag såg och var låga.. Det är nämligen så att jag är 171-172 cm och min m2b är tre cm längre så jag kan inte riktigt ha höga klackar... Provade dem med ormskinskant :)

• Hilde

Vad tycker du... de som jag sett ... är de snygga? När jag hade dem på mig så fick hela min lilla breda fot plats nämligen

• Maya K

För det andra så har jag funderat på vad för andra modeller i klänningar jag passar i än bara princessklänningar.... tror inte att jag passar i sjöjungfru då jag inte är så kurvig vid höfterna... Är alltså 172 cm och har strl. 34/36.. lite jobbigt.. men jag har ju som sagt hittat två klänningar nu som jag ska prova och tänker hålla mig till dem!!

• Hilde

He he ...jag är ju 159,5 cm kort.... Den där sista halva cm är viktig Alltså jag är ju ...nästan 160 cm lååång!

• Hilde

Maya K i mitt tycke så ökar en sjöjungfrukjol såpass mycket på höftens kurvighet, att bara de som knappt har höfter brukar passa i dem, det och så måste man ha lite längd så som du har. Jag hittade en jättefin lite princessig klänning...ska se om jag kan hitta en länk med den...

• Maya K

ja.. den sista cm är alltid viktig.. jag önskar allvarligt talat att man var kortare.. har ju så problem just i sådanna g´här sammanhang ayy inte bli för lång då jag går bredvid min blivande... annars struntar jag i det...

oj.. stark vinet börjar visst verka lite ***hick***

• Hilde

Nepp jag hittar inget på den... den har tyvärr utgått tror jag... Synd. Den var nämligen från 2004 års kollektion. Såldes dock fortfarande för några veckor sedan.

Det är iallafall en Maggie Sottero i färg lightgold. Tvådelad med korsettliv och broderier. Kjolen är ganska vid, A-linje. Modellen är ´väldigt lik en som finns inne på köp o sälj just nu.

• Hilde

Själv sitter jag här och slattar öl

Svar på tråden äntligen fredag...!