• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jag ser också helt kocko ut i vitt. Men den här färgen jag hittade, den fick jag faktiskt riktigt fin färg av, framhäver mina färger o det har jag inte hittat några ljusa färger som gör förrut.

• mammacatta

jasåru? du gör sånt innan du? själv tänkte jag vara med barn, så då ordnar det där sig själv:D::D:D

• mammacatta

jag är dessutom heeelt allergisk mot alla tjockisklänningar, man ser ut som alla andra å dessutom så är det lag på att tyget måste stå ut. BLÄ!

• Maya K

Min brorsa ringde nyss och sa att jag skulle ställa klockan på 7.30 då vi ska ut på promenad imorgon.. snacka om energisk person här.. jag kommer ju att få hjärtattack om jag dricker mer ikväll.. hehehehe.. det ska nog ordna sig

• mammacatta

bra när d går bra. med ljust alltså. mamma fick ett hysteriskt anfall när jag talade om att min klänning ska vara liiiila...:D:D:D

• mammacatta

lovar du att länka när sidan är klar? d är så kul att se andras skapande!

• Hilde

öh... mammacatta har jag förstått rätt, ska du bli mamma igen nu ??

• mammacatta

förresten, på familjeliv ligger d bilder på oss 3 om nån vill se min ursnygge sambo å min supercoola son!
    samma nic.

• mammacatta

jag hoppas...! *håller tummarna*
    vi har gjort några slappa försök, men denna månad har vi jädrar i mig satsat hårt! *höhö*

Svar på tråden äntligen fredag...!