• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Jaså Maya - du är blond! Hela min världsbild är rubbad, ingen ser ut som jag tror

• Gable

Hilde, lilla gumman. Lavendertråden är typ 100 inlägg efter oss.

• Hilde

Det som var trist på möhippan var att dessa tjejer bara fokuserade på negativa skaer kring graviditeten och barn, jag fick inte höra något bra... överhuvudtaget!

Har nog inte smält ännu att sambons syster bara sms:ade honom på hans födelsedag och grattade. Jag var nog aningens reserverad överlag, men det brukar jag kanske vara ändå när vi träffas, eftersom vi är så olika.

• Hilde

Gable ha ha

Jag räknade fel på våra inlägg, eller så läste jag av fel på Lavendartråden....hmmmfr Sorry! Lovar bättring, ska bli mer uppmärksam

• Gable

Synd när det bara blir negativt om barnafödandet, man känner sig ju inte direkt peppad att skaffa en själv. Ibland undrar jag om det är en tävling dom emellan om vem som sprack mest och hade mest ont

Var möhippan för din svägerska? Fick han bara ett sms i 30-årspresent? Sån är min pappa också. När jag fyllde år sist tror jag inte ens fick ett sms. Men han har blivit ruggigt snål på äldre dar.

• Gable

Vad håller jag på med? Har lovat mig själv att banta inför den stora dagen och vad gör jag.

Jo, äter chips framför datorn. Ingen ordning alls!

• Gable

Undrar en grej ang Lavender. Varför fortsätter dom att beställa från henne då det verkar mest vara strul??? Fattar inte riktigt det.

• Gable

Hilde, vad gjorde ni på möhippan annars då? Blev lite nyfiken.

• Hilde

Gable... jag kanske inte ska vara så besviken då? Men för mig så är det under all kritik att inte uppvakta sin bror när han fyller 30, hon har ju inte ens ringt och frågat mig om jag skulle göra något kalas. Sambon kom ju av sig helt när hans mamma inte ville vara hemma på hans födelsedag. Hon skulle ju på semester.... gissa om hon var på semester då? Näh, hon hade tydligen hunnit komma hem förra lördagen. Borde hon inte ha vetat om att hon skulle vara hemma? *ironisk*

• Bride2B..

Gable, jag kan svara på din Lavendarfråga!! Jo man/vi fortsätter att beställa från henne eftersom kvalitén är bra, servicen är bra och priserna är låga. Det enda felet med henne nu är att efter årsskiftet, 2005, så blev hon mer slö på att svara på allas mail. För övrigt är hon väldigt trevlig, sammarbetsvillig och ambitiös.

Svar på tråden äntligen fredag...!