• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

men hallå? hur skriver ja då? som ett fyllo...? *nähä* kaaaaaan bero på vinet ja druckit...:D:D:D

• mammacatta

ååå hittade carro igen..:D känslorna är som bortblåsta skrev hon i... blir lite nostalgisk...*torkar*
    hon ääär ju så sköjj...

• Hilde

Hejsan mammacatta! Jag ska strax lägga mig... men jag har givetvis tid för lite sen kväll med BT

Synd det där om tomten. Man blir så frustrerad när man är så fokuserad och att allt sen bara känns som om det blir pannkaka av allt. När jag o sambon kollade efter hus så känndes allt till slut helt tröstlöst. Man får ju drömmar o förhoppningar som grusas hela tiden. Fast det är nog så att man till slut hittar det där perfekta läget, bara man inte ger sig. Synd det där med din kusin.

• Hilde

He he du kan alltid sysselsätta dig med att gjuta din o älsklingens händer.... allt finns på BT minsann

• mammacatta

what happend to
    the world we knew...

ja, P är redo att prata fingerspråk m alla å dra i höst, han ääär så less på alla som sviker honom....

kul: fanns jättefina kläder till pruppen!:D
    dessutom är aaaaldrig ett glas vin fel:D
    har en bra historia om d där, ska orka skriva ner den...:)

• Hilde

hmm kul att se dig

Jag har varit o shoppat idag osså. Det blev ett par skor och en pansartrosa ala Bridget Jones.... hi hi jag vill ju bli fin på sambons systers bröllop och min tunna silkeskjol... mmmm den visar kanske mer än jag hade lust att visa. Med hjälp av denna pansartrosa så ser jag fint fast och kurvig ut... till skillnad från mjuk, sladdrig och kurvig

• Hilde

Jag kunde inte låta bli.... har varit inne på morgongåva tråden igen..... mmmm planhyvel!

• mammacatta

*i mic*
    ååå i vänster ringhörna har vi studsmattan från sundsvall, en sladdrig gravidpåse som aaaaldrig gjort en situp.... i höööger ringhörna har vi åååålderns höst; dödligt besvärlig knackar hon på varje dag utan att någonsin svika sitt löfte - alla ska vi bli gamla, sladdriga å dö!! *HAHAHAHAHAHA*

:D:D:D:D

Svar på tråden äntligen fredag...!