• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

1200 inlägg.... jepp jag knep den

• Gable

Här kommer man lugn och fin och ska logga in på BT. Och vad ser man. Tråden är uppe 120..........2 inlägg. Nu är jag inte lugn o fin längre. Det är klösmärken på tangentbordet.

Maya - var inte avis. Jag försöker lägga upp alla diskussioner kring bröllopsbesluten på ett smidigt sätt. Ibland lyckas jag. Ibland inte. Därför har vi inte bestämt kyrka än. Han är jätteorolig att jag ska driva igenom en kyrka som han absolut inte vill ha.

Har märkt att det är lättare att få igång en diskussion med sambon om man kan visa saker. En bild eller nåt sånt. Abstrakta diskussioner kring att t ex en kyrka känns inte rätt... Det går fetbort. Han måste se sakerna för att kunna säga ja eller nej.

Vi fick offerten från feststället idag. Om vi tar bort några få småsaker, får vi pengar att lägga på annat som är viktigare för oss när det gäller festen. Skönt!

Maya - jaaasåååååå... Du har DJ-kontakter!! Intreeeeeessaant

• Gable

Och förresten, jag har sagt till sambon - nu måste vi diskutera det här o det här. Då tittar han jätteförvånat på mig och säger, men det har vi ju redan bestämt att vi ska ha si och så.

Det jag har tolkat som en allmän diskussion om vad man tycker om t ex färgtema, har han tolkat som att vi tog ett beslut. Skumt. Kanske samma för dig Maya?!

• Gable

Blä, jag låter oerhört präktig och "hej o hå vad bra jag har det då..." FY! Det var verkligen inte min mening!

• Maya K

Gable:

Ja det är så det är för mig med.. men jag hatar att inte veta ngt.. Japp jag har DJ:kontakter (lite iaf),, du har ju mitt mail :)

Idag ska jag till Elisabethskolan för att köpa en present till syster. Hon fyller år imorgon och vi ska köpa den ulimata lyxbehandlingen till henne.... Innehåller alltifrån ansiktsbeh till massage :) Sen ska jag försöka hinna prova en klänning.. varför jag skriver hinna är att min kompis ska följa med och ha sin 4 månaders gammla dotter med sig.. det beror helt på om dottern är på bra eller dåligt humör.. Hoppas att jag har tur. :)

• mammacatta

hello... vilken morgon - har rusat runt som en galning för ja trodde morsan kolat eller nåt. allvarligt alltså. hon var på sjukhuset men glömt att meddela mig eller jobbet...:[

jag ville åxå ha ett litet bröllop, men sambon ett stort. kanske så att de inte begriper vilket jobb d innebär...:?

• Gable

MC - hoppas det inte var någonting allvarligt med din mamma!!!

• Maya K

Hoppas allt är bra med din mamma mammacatta. Själv har jag varit och provat lite klänningar.. Den som jag tyckte såg så fin ut var inte alls bra på mig.. man skulle ha fått sy in den och sen var det ngt som gjorde att den inte var bra :(

Hittade en annan men vi får se vad det blir..

• Gable

En knäpp fråga - känner man sig som en liten prinsessa när man provar klänningar? Eller är det så att man inser att

1. Man borde banta
    2. Man borde sola
    3. Man borde banta

Svar på tråden äntligen fredag...!