• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

mmm jag skulle också hemskt gärna vilja ha ett liveband, men vår budget kommer nog inte tillåta det. Blir sambons brorsa som står för DJ biten... men det kommer han nog göra med den äran.

• Maya K

Vi får ju se om ngn av hans polare ställer upp och spelar för en billig slant.... Allra helst känns det som att jag skulle vilja gifta mig i kyrka, ha en mindre fest och åka utomlands.

• Hilde

aha... är det så att han vill ha ett större bröllop och du ett mindre?

• Maya K

Ja.. jag skulle lätt kunna tänka mig ha ett mindre bröllop.. Jag förstår inte varför man ska bjuda folk som man inte umgås med????? Men han verkar inte ha en uppfattning om vad det kostar!!! Jag har en storsläkt men inte f_n tänker jag bjuda den man inte träffar eller är i kontakt med!!! varför ska man göra det.. och spec. när det gäller folk/vänner man inte umgås med!!!!! Det värsta är att jag inte vet vad han tänker.. jag vet varken ut eller in om han vill ha ett stort bröllop eller litet.... J..... Gubbe

• Maya K

känns så frustrerande och läsa om folksplaner osv här på BT när man själv inte vet ngt om ngt.... ÅHHHHH dumma a-kassan.. det var deras fel att jag började älta om detta nu1!!!!1 sorry att jag är jobbig :(

• Hilde

Du får älta så mycket du vill!!! Vill vi inte svara så slipper vi ju näh ärligt talat jag har ju själv gjort en del ältande det sista, och det kan vara skönt att få skriva av sig om sånt som man inte kan ventilera i sitt vardagsliv.

Det var väl minst ett år framåt i tiden som ni gifter er, så han kanske inte känner att det är dags att aktivera sig ännu. Men vadå sätt hårt mot hårt och säg att nu djävlar så måste ni ta ett förberedande snack så du vet vad han har för drömbild av ert bröllop, vad den innebär osv, samt vad du vill själv. Man måste ju börja där. HAr ni haft en liten sån diskussion tidigare, så bara säg att du för din egen skull behöver att ni sätter er ner o pratar om det.

• Maya K

Hilde;

Du har helt rätt.. Tack för orden... Jag får ta hårt mot hårt och fråga vad han vill och hur han vill att det ska vara bara så att jag vet..Är ett kontrollfreak (stenbock)och tycker att det är jobbigt när man inte vet ngt om ngt. Ja vi gifter oss inte föränn långt framåt (oooops den 9:e september 2006)... Det kanske bara är fel på mig.. äsch.. det fixar sig.. tycker bara att det är jobbigt att så fort jag nämner ngt så säger han bara "Mmmmm". Aja.. får sluta planera så mkt :) Är bara avis på Gable då det verkar att hon och hennes sambo vet så mkt och diskuterar tillsammans.. och hon ska gifta sig nästa år i juni... heheh...

• Maya K

Nu ska jag nog ta och lägga mig då jag varit uppe länge idag... men vi hörs imorgon igen.. troligtvis.. Jag brukar alltid lägga mig och sova om jag är på d¨ligt humör eller irriterad för då går allt det onödiga över

• Maya K

God Natt på dig och er om resten av er kommer in snart.

Svar på tråden äntligen fredag...!