• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Festlokal prel.bokat Vi fick inte den helgen vi tänkt oss men tog helgen innan då och nu blir det datumet 2/9-06 istället.. Vi ska gå och titta på lokalen på måndag men enligt alla sägner så är den fint och ligger på ett fint ställe vid vattnet Är sååååå glad

• Maya K

kyrkan kan jag inte boka föränn i sept.

• Hilde

Får man fråga vilket det blev?

• Hilde

öh! Får man sätta munkavle på sin katt?????????? Jag blir snart tokig!!!!! Hon skriiiiiker ju hela tiden

MAn kan ju faktiskt tro att hon håller på o dö, inte konstigt att den gamla katten är helt sönderstressad.

• Maya K

Hilde:

Vi ska ju titta på festlokalen på måndag men den är redan prel.bokad till oss.. Blynäsgården i Vaxholm... Hmmm... nu får jag f_n i mig börja plugga..

• Hilde

Har de någon hemsida? Jag kan ju inte låta bli o bli nyfiken. ÄR ju BT-brud

• Maya K

nej de har inte ngn hemsida :( men man kan gå in på www.vaxholm.nu och titta där.. Bilden visar iof sig inte omgivningen men men...

gRRRRRRR blir snart arg på mig.. har inte öppnat min skolböcker ännu heller...

• Hilde

he he.. Maya lugn o filbunke Jag har inte heller fått nåt gjort, men så har jag iofs inte kunnat sova nåt inatt. Har inte sovit riktigt på två nätter nu... Vet du hur länge en katt löper??? jag har nämligen ingen erfarenhet av detta tidigare.

• Hilde

Jag tog o tittade på Blynäsgården. Det ser ju jättefint ut. HAr de färdig servering där, eller hyr ni och får fixa egen catering o så? Det blir ju så väldigt mycket billigare om man kan köpa sin alkohol själv.

• Maya K

Hilde:

De har ingen servering där.. Vi fixar catering och dricka själva... Vi har liksom ingen lust att betala en massa för festen då vi har andra planer samtidigt Ja.. visst ser det fint ut..
    Har ingen aning om hur länge katter löper.. stackars dig :)

Nu har jag kommit så långt med mitt pluggande att jag tagit fram skolböckerna iaf hahah.. få se vad det blir av det hela :)

Svar på tråden äntligen fredag...!