• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Hej igen.... nu har jag sussat en stund igen... förstår inte riktigt hur det är fatt idag. Jag kanske löper jag också

• Maya K

Glada Vappen tjejer... som man säger i Norrland när det är valborg

Idag får vi se vad som händer på kvällen... säkert ngn fest osv....

• Hilde

hejsan brudar!!!
    Dåligt med aktivitet från oss denna helgen Har ni haft något kul ?
    Jag hämtade en väldigt nykter kille från en svensexa igår. Blivande brudgummen hade tydligen kommit hem natten innan från utlande och var periodvis så trött att han knappt orkade aktiviteterna Hade han druckit nåt så misstänkte de att han skulle ha somnat. Så hela kalaset för deltagarna slutade på en fantastiskt slutsumma av 560 kr. Väldigt humant med tanke på att de fäktats, klättrat och ätit middag. Definitivt mer humant än möhippan som kostade mig 960 kr

Så nu vet ni vad jag gjorde inatt....var chaufför. Kram på er!

• Maya K

Här har vi inte gjort ngt speciellt.. Bara varit hemma och haft det mysigt.... ni andra då??

• Gable

Vi var ute o käkade igår. Vi skulle ut och kolla på nån eld men vi hittade inte nån så vi gick hem. Somnade vid halv elva eller nåt sånt. Man börjar bli till åren och orkar inte lika mycket längre

• Gable

Barn på bröllop?! Jo, vi bjuder med ungarna också så får föräldrarna själva välja. MEN de får inte sitta vid vuxenborden utan de får ett eget bord. Då kan de springa ifrån och leka hur mycket de vill utan att störa i tal och sånt. Sen får man väl se till att det finns video o godis till de små liven.

• Maya K

Hej Gable..
    Vi var och tittade på en brasa igår i 10 minuter.. det var inte så intressant.. sen kom vi hem och jag korkade upp min Marinella och drack den och slockande i soffan Nu sitter jag och dricker rödvin och halv tittar på Hockey.... inte för att jag brukar dricka på söndagar men idag så fick det bli så Gott är det.. mums

• Hilde

Godmorgon brudar

Jag sitter här o är dunderförkyld med feber o huvudvärk o ont i alla leder... så kan det gå när man får för sig att det blivit vår antar jag. Jag var inte iväg o tittade på valborgselden, såg mest röken från den bakom kyrkan.

Nu har min äldsta katt börjat löpa. Hon verkar tycka att det är en sällsamt pinsam historia och vill bara ligga för sig själv i ett hörn på min gamla tröja. Där gnäller on mycket tyst över livets orättvisor. Den lilla yngsta katten har kvicknat till ordentligt nu och gnäller inte alls. Japp om en vecka så kan de nog få börja gå ut igen.

Annars så måste jag ta tag i mina studier, som vanligt.... har iofs kommit ifatt en del under helgen.

• Maya K

God Morgon på er..

Hilde:
    Det är nog en hel vetenskap att följa katters beteenden.. Djur är lustiga

Jag är faktiskt jätte stolt över mig själv.. Har börjat plugga kl 08. och tackade nej till min kompis då hon ville att jag skulle följa med till Solna Centrum för att gå runt i butiker. Vet ju att det brukar ta flera timmar om jag följer med henne och har inte råd att spilla så mkt plugg tid nu.. har ju tenta och pm inlämning nästa vecka :)

Förövrigt så längtar jag tills att klockan slår 20.00 då vi ska titta på en lokal till bröllopsfesten.. Hoppas Hoppas att den är fin och att min m2b går med på att vi ska vara där :)

Svar på tråden äntligen fredag...!