• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Ni kan väl få kolla så småningom på vår lilla hemsida, men vi har ju inte skickat iväg några inbjudningar ännu, så inte förrän dess. Min sambo skulle bli mäkta förvånad om han helt plötsligt såg att en hel drös människor varit inne på den, fastän den inte blivit officiell ännu Då vet ni vem som skulle få dras med hundhuvudet..... jag

• Gable

Skyll på google

Vi får helt enkelt vänta lite vi med

• Hilde

jepp.... fast jag kan säga så här mycket... jag tycker att den är jättefin Inte så mycket foton dock om det är det ni vill se. Mest bara lite info för de som ska komma så att ingen ska behöva vara nervös för det ena eller det andra. Meny, klädkod vem som ska kontaktas, vilka precenter man kan skänka m.m. Inget så märkvärdigt alltså, men ganska smakfullt presenterat.... (enligt min åsikt).

• Maya K

jag vill se hemsidan !!!!!!

Ja jag har svårt att plugga nu när alla ni är inne på BT.. morgonen började ju så bra för mig men slutar dåligt

Jag komme att skaffa en städerska hem sen när vi flyttar till större och har barn

• Hilde

He he... Maya jag har inga barn att skylla på, men jag har verkligen behov av en människa som kommer o städar hos oss Att vara ordningsam i hemmet, det är helt enkelt inte min melodi, oavsett hur mycket jag försöker. Allt har ändå en förmåga att gro igen överallt. Fast vi har ju en del byggprojekt så...ja ni kan tänka er hur det kan se ut när man har byggdamm överallt och till och med kan se att dammet hittat in i kylskåpet

• Maya K

Hilde:

hehe.. ja.. men då kan man ju skylla på byggobjektet och ha en städerska

• Hilde

Jepp.... Just nu har jag ett sovrumsgolv med gammal fernissa som ligger i tjocka bubbliga lager... den ska alltså gnuggas bort med t-sprit och vem har tid men städning då... föresten, vem har tid att vara sjuk, studera, renvera hus och samtidigt orka städa?????

• Maya K

OCH planera bröllop??? Nej ingen har tid till det.. inte ens jag skulle ha tid till det... Imorgon ska vi träffa mäklaren för det nybyggda 4-familjshuset som jag pratat om.. lgh:n är reserverad till oss nu :)

• Gable

Maya - va kul med lägenheten!

Hilde - damm har en otrolig förmåga att leta sig in på de mest otroliga ställen. Jag förstår inte varför de där otäckingarna ska föröka sig över hela vår lägenhet. Håll er borta!!! Jag har annat att göra än att städa. Surfa här t ex

MC - nu är jag förvirrad?! Är du redan gift??? Jag trodde du skulle gifta dig i sommar? Kan tänka mig att jag själv kommer att ha svårt att hålla mig härifrån efter vi har gift oss. Jag menar, det kommer ju inte att vara roligare att jobba eller städa sen heller

• Hilde

Gable jag är ledsen.. du har nog klumpat samman mammacatt och cybermamman Cybermamman har nyss gift sig.

Svar på tråden äntligen fredag...!