• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

föresten jag glömde gratta... fast jag kanske ska avakta lite...tills du vet säkert

jag viskar lite då g..r..a..t..t..i..s....

• mammacatta

vilken stajlig sida! fin men lättläst - d uppskattas ofta! d blir ju lätt att man tar i från tårna för att få så fint som möjligt å då bortser från praktiskt=läsbart! :( , fast :) till dig
    men bilder - ska du lägga dit flera? den på kvarnen var jättefin ju!:D

å t a c k!

• Hilde

Tack... vi är ganska nöjda faktiskt. Den är ju å andra sidan till för de som redan vet hur vi ser ut, så de behöver ju inga bilder på oss Jag var ett tag rädd för att typsnittet skulle vara lite svårläst, men lät snyggheten gå före efter viss betänketid.

• Hilde

Jaha... är det bara jag här igen

Bläh!

• Maya K

God Morn tjejer:

Välkommen tillbaka mammacatta

Ja.. vi var till mäklaren igår och allt gick bra.. nu måste vi bara skrapa fram 25 lappar men det är lugnt.

Mer har jag inte att berätta nu. måste koncentrera mig på skolan nu,.. :)

Hörs sen

• Hilde

Nämen Maya inte smita nu!

Jag har ju just tittat in

• Hilde

Fast jag ska smita ut igen så fort sambon vaknar.... så vi ses väl senare.

• Maya K

Hilde:

Jag kom in jag med nyss ju

• Maya K

Men eftersom jag vet hur mkt jag har att plugga så kommer jag inte att vara kvar här så länge...

• Hilde

Ja jag förstår. Jag kom igång med mitt plugg igen igår...... på kvällen Jag har så vansinnigt svårt att motivera mig för något överhuvudtaget... är liksom helt läsutbränd. Fast jag SKA klara mig... men hjärnan är så geggig o mosig

Svar på tråden äntligen fredag...!