• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

*viskar så jag inte stör* kul med er kvar här... snart är det helg igen

• Hilde

Nu är jag någorlunda klar för idag Gör en liten tittin igen

Man får ju lite BT abstinens efter får många timmar...

• Hilde

öh... för många timmar skulle det ju vara

• Maya K

tjooo nu har jag pluggat klart för dagen i ett ämne men ska börja på ett annat.. puhhh vad jobbigt

• Gable

Nu äntligen får jag ha datorn. Sambon skulle nödvändigtvis ockupera den igår. Jag som behövde den för att surfa här. Han påstod att han var tvungen att använda den till jobbgrejer. Hmmm...

Grattis MC!!! Gud va roligt!!

Hilde, jag mailade dig igår kväll Efter mycket gnäll så fick jag skumma igenom inläggen. Och skicka ett mail, sen skulle han ha datorn igen.

Maya, så det blir lägenhetsköp?! Va roligt!! Och ni har bestämt lokal också??

Själv har jag shoppat ljus som jag bara ska ha på toaletten på stället vi ska vara på. De kan ju bara försöka stoppa mig med snack om brandsäkerhet... Snacka om bridezilla.

• Maya K

Gable:

Hahah.. ljus redan nu!!! hehe.. visserligen så har jag köpt siden band redan nu till inbjudningskorten och festhäften Hihihihi...
    Ja det blir lägenhetsköp.. Du vet väll vart sundby äng ligger :)

Hmm.. det känns som att det skulle vara fredag idag.. säkert bara för att det är röd dag imorgon :)

• Maya K

Hmm.. ingen aktivitet här idag,.... då tror jag att jag loggar ut och skriver lite bröllops dagbok God Natt tjejer

• Maya K

Har ni hört det senaste om Lavendar??? Nu har hon stängt sin e-bay sida.. finns ingenstanns... stackars de brudar som har beställt av henne och som nu inte vet vad som händer..
    Nu har Lavendar blivit bombaderad av så många mail och fått så mkt beställningar att hon inte klarar av trycket och inte klarar av att leverera i tid till sina kunder vilket gör att hon säkert måste bromsa på allt... Oj oj oj.. vad tur att man inte beställde därifrån.. Har tänkt göra det 3-4ggr

• Hilde

Hejsan tjejer... här är tjejen som inte kan sova

Planen är nu att sitta på BT o läsa får

Hoppas ju att bli trött vilken minut som helst.

• Hilde

Maya K inte särskilt märkligt det där med Lavendar...ett litet företag förmodligen som inte mäktade med när det trillar in för mycket på en gång. Inte så ovanligt så vitt jag vet.

Jag vet att de på Lavendartråden tipsat om ett annat företag som verkar ok www.keepmeinstitches.biz/ Jag tycker det verkar som om dessa är rätt ok, men de skickar från USA så det är nog dålig chans att paketen därifrån inte blir tullade. Sen så är de ju aningen dyrare också, fast fortfarande billiga efter våra mått räknat. Kvalitén däremot...ja på BT verkar de ha blivit väldigt rekommenderade.... fast jag vet ju inte hur mycket du har följt Lavendartråden, så du kanske vet allt det här redan...

Gonatt... morrn

Svar på tråden äntligen fredag...!