• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

cybermamman jag tackar osså för det tipset
    Grattis Maya till att lokalen v ar så fin. Blev den dyr att hyra?

JAg sitter nu här ingeggad i en ansiktsmask som utvecklade en viss odör när den kom på... bläh!... vad gör man inte för att få bli lite fin sambon ville inte pussa mig.... Konstigt

• Maya K

Hilde:

Lokalen kostar 3700 att hyra.. bra tycker jag då våran andra lokal som vi prel.bokat i järfälla kostar 4500kr

• Hilde

Maya det var ett väldigt bra pris tycker jag. Själva så betalar vi ungefär det samma för kvarnen som vi ska ha, fast då får vi den från fredag till söndag kl.12:00. Totalt för kvarnen plus vandrarhemmet betalar vi 8700 kr. Du kanske ska ta o kolla upp om där finns nåt trevligt vandrarhem inom gångavstånd eller relativt nära, som man kan råda gästerna att bo på. Då kan ju festen hålla på så länge folk själva vill o orkar. Föresten ingår städning i det priset?

• Maya K

Nej.. städningen ingår inte i priset och det gör ingetnting då våra föräldrar kommer att ta hand om det så det är inga problem.. Det finns både vandrarhem, bed and breakfast och hotell i närområdet så det är ju lugnt. Och dem som inte orkar gå kan ringa efter båttaxin som inte kostar några som helst dyra pengar

• Hilde

Nu har jag föresten varit på posten o postat inbjudningarna.

Om ni skriver till brudhilde@spray.se så kan jag kanske ta o maila länken till vår lilla hemsida

På det sättet kan jag ju begränsa begränsa lite vilka som får se den.

• Maya K

Hilde:

Nu har jag mailat dig

• Maya K

oj.. nu ska vi dra till mäklaren.. berättar senare hur det gick!!!

• Hilde

Maya lycka till !!!!

Jag har mailat dig nu.

• mammacatta

heeeej nu är mamman här igen!
    jag har varit på ett ställe utan uppkoppling i några dar, d var skönt å bra. blev brun i fejset:) sen har jag flyttat åt en kompis, så nu är första gången på nästan en vecka... undrar hur man överlevde??? *förundrad*

grattis gable - lite förvirrad har jag gått igenom vad ni skrivit:D:D:D cybermamman gifte sig för ett litet tag sen, å jag har efterlyst Berättelsen:D

jag ska pröjsa 1800 för bygdegården, fre - sön kl 13. bara för att upplysa er andra...

nu d viktigaste: jag är (kanske) med barn igen! så jag kommer att vara i 3e månaden när jag gifter mig. d var ett + på stickan, men man vet aldrig *håller tummarna*:D:D:D:D:D har inte berättat för nån, utom pappan. *nähä?* han kanske skulle märka d ändå när jag blev tjockare, men varför chansa?:D

nej nu ska jag mejla hilde:D

• Hilde

Hejsan mammacatta nu har jag mailat dig

Det var kul att se dig dyka upp här igen... man börjar ju undra om du hade tröttnat

Svar på tråden äntligen fredag...!