• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

*sjunger* jaa d ä våååren, ja d ä vååååren, som har kommit tillbaka igen, trudelutt...:D

man KAN inte plugga på våren, kroppen vill ut å lapa sol å para sig å plantera blommor...:D

*bugar* tack alla! d är nog så att jag ska få en bebbe till i januari, wille ska få en syrra. eller brorsa. men helst en syrra...:D

gable: jag tycker d är väääldigt oförskämt av sambon att ockupera datorn, fattar han inte att du behöver en bt-fix???:[ du får vässa armbågarna i knöka bort honom :D:D:D

nej nu ska jag på hattparad, kraaam i våååsolens glans!

• Hilde

GRATTIS mammacatta!!!!!!

Kul för er!

Jag har föresten klarat att engagera mig på en relationstråd... jag som har mottot att försöka låta bli dem Fast denna kände jag lite för, så då får det vara hänt

• Gable

Är det bara jag som undrar lite över mysiga änglar och om det möjligtvis kan vara C3? Språkbruket påminner om varandra.

Kanske jag som är för cynisk?!

• Gable

Hilde, har du blivit seriös på gamla dar?! Engagera dig i relationstrådar bara så där??

• Maya K

Tja brudar:

Bara för att min m2b är ledig från jobbet dessa dagar så blir det inte så mkt BT :( Han drar med mig överallt på mc:n så man är ju helt slut på kvällarna..

Grattis mammacatta... ähhh jag önskar att det vore jag som var gravid men icke sa Nicke :)

Har också funderat på det med C3 och mysiga änglar.. just med språkbruket....

Hmmm.. är ganska insatt i Lavendartråden inte för att jag tänkt beställa men för skojskull.. Ibland har man dock fått lust att testa beställa m. tanke på priserna osv men ändå inte... Jag vill veta vad jag får..

• vendelaocarolina

Jag ska åka och möta vendela efter jobbet och sen ska vi titta på vigselringar :) och papper till inbjudningskorten :)
    Det blir vår fredag, och sedan middag och mys.

• Gable

Ja jäklar! Det är ju fredag idag igen

Jag och min tärna har varit på stan idag. Big mistake. Hur mycket folk som helst. Vi var in på Aksara, bara för att kolla utbudet till tärnklänning och det var säkert 30 pers i kö till kassan. Jag höll på smälla av. Måste vara inför alla stundande skolbaler som folk handlar inför.

• Hilde

Hejsan brudar!

Nu är jag här igen. Gable jag har också varit på stan och tampats mellan alla studenter Inte lätt. Ville köpa smink och gick då till Åhlens där stod nog var o varenda student som nu hade tid att åka in till Göteborg o shoppa. Var nästan omöjligt att få betala.

För övrigt så snubblade jag på ett par jättefina skor i klarröd mocka som jag givetvis var helt o hållet tvungen att handla... tur att de var ganska billiga. Jag kommer snart att vara ruinerad av min skofetishism. Nu har jag riktigt fina skor till bröllopet imorgon iallafall.

Efter stadsbesöket var vi förbi festlokalen och träffade blivande svärmor Jag var väldigt artig och väldigt sysselsatt med att titta på den fantastiska arkitekturen i lokalen en lång stund, ända till dess att vi åkte. Tur för mig att jag är en sån där hustomte, för det är bara att plocka fram min lilla sticka och börja peta runt på väggar o tak och låtsas mäta upp stenar.... jag lovar det funkar perfekt. Inte en jäkel som är intresserad av mig då Bättre att vara märklig hus-nerd än sur svärdotter

Jag hoppas bara att jag överlever morgondagen... utan några fadäser. Tur att jag ska vara nykter... fast föresten kanske otur... jag hörde bandet öva... man kanske behöver vara lite halvnockad för att överleva kvällen ändå....

• Gable

Hilde - vi har nog samma tur med våra små utflykter. Hmmm... Man kanske skulle bli hustomte?! För konstig, det tycker min svärmor redan att jag är

En kvinna kan aldrig någonsin få för många skor. Eller handväskor! Det är fullständigt omöjligt. Det finns allt för många olika tillfällen som man behöver skor till. Och inte för att tala om att man kan ju inte ha samma skor till allt.

Vad är det för bröllop du ska på? Nån nära?

• Hilde

Min sambos syster gifter sig imorgon.

Svar på tråden äntligen fredag...!