• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jepp underhållande är hon. Undrar om hon är väldigt ung, verkar ju som om det kan vara så. Fast å andra sidan, vissa mytoman troll drag finnes.

Nu ska jag ta o lägga mig. HA det gott! Gonatt.

• Gable

Håller fullständigt med dig!

Sov gott!!

• Gable

Hej Maya!

Känns som jag alltid är här

• Maya K

Gable:

Hahaha.... Maya Piraya... hehe.. ja den låten är inte direkt bra.. Varför jag steg in först nu är att jag faktiskt varit på teater i Dramaten ju.... tror att jag nämnde det innan..
    Jag ska ju göra mina inbjudningskort själv jag med Det kommer att bli kul men jobbigt... Har dock hoppat över det att vika egna askar då det visat sig att vi säkerligen blir över 80 personer.. Är för lat och otålig så jag skulle bli galen efter att ha vikt 20 askar

• Maya K

Kul att du är inne Gable..
    Nu är det bara tre veckor kvar i skolan och jag känner att jag inte har tid till BT hela tiden men vänta bara när dessa tre veckor är klara L'get annars?

• Maya K

Vilket inlägg har c3 nu då?

• Gable

Ooooh! 3 veckor kvar!! Skönt va?!

Jo jag såg att du skulle till Dramaten idag, hade du kul? Måste skamligt nog erkänna att jag har aldrig varit in där.

Vasamuseet däremot. Där har jag väl varit 5-6 gånger. Lika dötråkigt varje gång

• Gable

C3 känner sig *host host* nedvärderad tror jag

• Gable

Finns det ingen i din omgivning som du kan muta att vika de där askarna?

Sambon t ex?

Svar på tråden äntligen fredag...!