• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Hur många tror du brukar läsa denna tråd.. jag menar detta är ju tråden här på bt som har mest inlägg!!!! Vi måste komma ihåg att så fort denna tråd stängs så måste vi skapa en del 2

• Gable

Har faktiskt undrat det också, hur många som läser den här tråden. Vi kanske borde kräva att för att få läsa så måste man skriva ett inlägg

Självklart måste vi ha en till tråd, när den här blir låst. Vart skulle vi annars ta vägen?? Driva runt som förvirrade små själar i sajbärrymden. Inte bra, inte bra alls.

Hmmm... En billy pan pizza säger du? Hmmm... Inte fel. Synd bara att det är helt fruktansvärt tomt i kylskåpet. Både jag och den blivande maken ska banta. Då är det bra att inte ha nåt i kylskåpet som man kan tjuväta

• Gable

Det finns säkert nån som sitter och kopierar alla våra inlägg för att sen publicera dom i en bok.

Jag menar, det här är ju en jätterolig tråd som säkert skulle göra succe i bokform.

• Maya K

Hahaha... banta... hmmm.m.. hemma hos oss skulle det inte fungera.. visserligen så behöver inte vi göra det (eller inte jag iaf) men äsch.. så länge man mår bra och är nöjd med sig själv så..

Hörru tjejen.. Nu kom min m2b hem så jag ska nog logga ur och gå och ge lite ryggmassage till honom innan vi lägger oss.. Höres...

God Natt och söta drömmar till er...

• Gable

Tack detsamma!! Måste gå o lägga mig också! Jobb imorgon.

• Hilde

Godmiddag!

Nu ska jag iväg och sysselsätta mig med studierna en stund. Fattar inte hur det kommer sig att man kan landa framför datorn och TV:n o sen inte komma därifrån. Sabla trådlösa närverk Det gör det så lättvindigt att sitta o bara göra ingenting... o knappa runt på BT alldeles för länge.....

• mammacatta

hej hej!
    jo jag pysslar själv. å jag är matematiker i själ å hjärta, så d blir lite handjaga å mycke dator... sen lämnar jag in på tryckeriet på skolan - BILLIGT!!!

nu är min hemsida klar:D:D:D
    ska byta på pruppen å titta på c3, om ni vill se så skriv! *pöss*

• Cybermamman

Matematiker åhhh vad härligt...räkna räkna räkna det är livet på en pinne.... jag vill jag vill jag vill se hemsidan cybermammans@hotmail.com

• Hilde

Hej mammacatta. Kul att se dig

Jag sitter o deppar här. En sån där dag då luften fullständigt gått ur mig.. känns som om jag har lite utbrändhets symptom. Har haft lite såna känslor sedan julas... dumt, men, men. Jag blev illa behandlad av en lärare en gång före jul och en gång direkt efter pga. min dyslexi och nu är det som om jag fått en knäck mentalt. Kan inte läsa och skriva utan att bli helt slut. BT däremot funkar.... Alltså är tröttheten rent psykisk... och inträffar så fort jag ska göra något nyttigt. Förbannat dumt bara! Funderar på vad jag ska hitta på för att rycka upp mig.

Svar på tråden äntligen fredag...!