• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

men du har väl läst den?

• Hilde

Jag läste lite i den för länge sen, men aktiverade mig aldrig. Sen så blir det bara någon enstaka glutt då o då.

• Hilde

Menar du att jag har missuppfattat ämnet föresten? Visst är det våra älsklingar som refereras som rödbetor

• Gable

Japp! Det är de dära små raringarna, som brukar ockupera soffan och äta upp allt chips, som kallas rödbetor.

VI är det inga fel på. Vi är perfekta små varelser som har fullständig koll på allt och alla

• Hilde

näh... hos oss är jag rödbetan. Blir mer o mer säker på den punkten. Fast jo jag vill också vara en perfekt varels så jag får väl "glömma" mina egna rödbetefasoner

• Gable

Hilde, du är en trädgårdstomte. Det smäller betydligt högre än att vara en perfekt varelse/en rödbeta. I alla fall i min värld.

• Hilde

Nja...trädgårdstomte Jag trodde att jag var en hustomte med trädgårdsböjelser En tomte som gillar svandunsfluff och lundhags fjell high

• Hilde

glömde en annan grej osså... gillar verktyg som låter mycket och som gör livet enklare... typ handöverfräsar och bandsåg

• Hilde

mammacatta jag har ett par vinröda höga lundhagsälsklingar som jag absolut avgudar

Svar på tråden äntligen fredag...!