• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • AlmoustMrs

Maya K:
    Nepp nyår 2005....

• Gable

Fixar drink till dig?! Skynda dig att gifta dig med honom, såna män växer inte på träd!!

• Maya K

hmm.. ja.. det låter som en smart idé... kanske ska prova???

• Maya K

Japp.. han är så god så.. han tom. diskar och lagar mat och tvättar fönster

• Maya K

AlmoustMrs:

Men känner du dig inte stressad av att tänka att det är nyår snart.. det är ju detta år eller ja båda åren.. jag skulle hålla på förfullt redan!!

• Gable

Har testat nån gång men det funkade inte så bra. Kanske berodde på alkoholintaget just den aktuella kvällen. Jag låg nog inte still tror jag därför sambon kallade mig sin lilla panda på morgonen.

Alkohol + ligga still på rygg är inte en bra kombo. Den funkar lixom inte. Aj knovv.

Men nykter?! Hmmm... Det skulle kanske funka??

• Gable

AM - jösses!! Jag o Maya ska gifta oss (inte med varandra) nästa år och vi planerar för fullt.

Maya är t o m stressad över att hon inte har hittat sin klänning än.

• Maya K

hahah.. hmmm.. ja kanske.. men jag vet iaf att jag inte kan ligga stilla.. speciellt inte när man ligger och sover två i en 120 säng i en liten etta i sumpan.. haha.. oftast så blir man nästan nerknuffad eller ngt..

• Gable

Tvättar han fönster??????

Det gjorde sambon med. 1 gång. Sen råkade jag slinta med tungan och säga att jag, innan vi träffade varandra, betalade en firma för att göra det.

Efter det så blev det inhyrd städfirma som tvättar våra fönster

• Maya K

Ja fy fasen.. får ju mardrömmar när jag inte har hittat klänning ännu... fattar inte hur du AM kan vara så lugn.. jag är tom. nojjig för att säga ja i kyrkan.. tänk om man skulle få en groda i halsen eller ngt osv..

Svar på tråden äntligen fredag...!