• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Å nu kom verktygsporren igång igen

• mammacatta

*suck*
    jag är ingen skofetishist; prioriterar inte d, men OM jag hade mer pengar så står ett par lundhags HÖGST på saker-jag-bara-måste-ha-listan. nu existerar liksom bara överlevnad och nåt att skyla sig med. äger 1 par skor: billiga walkings från stadium...:( på sommaren finns ju sandaler å sånt.
    men så är det att vara mamma, jag har mer glädje av Wille än ett par lundhags... fast när jag får råd - då dj.... jag äääälskar att vara ute, är liksom hänvisad till stigen med mina walkings...

• mammacatta

deWalt har vi. fast den fick vi av svärfar. man MÅSTE ha en ORDENTLIG skruvdragare... *suck* hade hellre fått nya stolar till köket - våra är riktiga antikviteter som inte håller ihop riktigt....

men jösses - jag låter som värsta fattiglappen!
    jag bor bra, kan vara hemma lääänge, äter gott å dricker gott (är jag inte är med barn) åsså ska jag ju gifta mig i sommar!!!:D:D:D

• mammacatta

NÄR jag inte är m barn ska d ju vara:D

• mammacatta

såg ni att empion inte ska gifta sig? trist! undrar varför?

• Hilde

Jag har visserligen lite skofetishisttendenser, men mina lundhags de har jag fyndat. Jag och sambon råkade helt enkelt på en stackars liten friluftsaffär som skulle lägga ner och de sålde ut allt till 50-60 procents rabatt. Alltså gick vi den gången ur affären väääldigt mycket fattigare, men ett fjällräventält och några stövlar rikare. Fick tom några grejer på köpet bara för att de håll på o tömma lagret, lite skovårdsartiklar, raggsockor osv. vi skämdes som små svin efteråt, för vi var rejält mycket fattigare, men vi har faktiskt aldrig ångrat oss Så det var värt det. Jag menar ett par lundhags för 1400 kr det finns ju inte i vanliga fall.

• Hilde

Kan föresten tillägga att jag aldrig någonsin fått skoskav i dem heller. Och att de inte leder kyla så som en del andra Men priset gör ju att vem som helst skulle backa på köpet. Men man för faktiskt det man betalar för...

Ja nu har jag gjort reklam igen

• Hilde

Ja jag såg det där om empion. Jag har dock inte hängt här så länge så jag vet så mycket om vem hon är... men det lät ju inte som om det är nåt kul hon vart med om direkt.

• Maya K

åhhhh... ni är tokiga brudar.. snacka om att det är jobbigt att läsa inläggen som ni skriver.. Det är så lustigt för att ibland så skriver ni några inlägg och ibland 100 Appro.. Victorias Secret.. Visst har de snygga grejer.. Jag kommer att beställa därifrån till bröllopsnatten.. M2b tycker också att de har snygga grejer...

Nu måste jag skryta lite.. Hilde du behöver inte lyssna på skrytet då du känner dig utbränd..Idag har jag börjat plugga kl 10 och slutade precis.. jag pluggade till tentan jag har på lördag och sen så skrev jag klart slutsatsen på mitt x-arbete. Nu är det bara Abstract och innehålsförteckning kvar.. sen få rjag lämna in mitt abrete Känns såååå skööönnnnttttt....

Snart kan jag börja planera mitt bröllop på fullaste allvar

• Gable

Duktigt Maya! Fokusera på det som är viktigt!!!

DITT BRÖLLOP!!!!!!!!!

Svar på tråden äntligen fredag...!