• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Men om man ligger på golvet?! Då borde man väl hålla sig till ryggläge? Eller??

Fast jag kan ju bara tänka mig sambons min om jag börjar yra om att jag ska sova på golvet för att slippa sminka mig på morgonen.

• Maya K

Ja han tvättar fönster.. han är väll antagligen rädd för att jag ska falla ner eller ngt.. hahahah... Har också tänkt att hyra firma men det har inte blivit av ännu

• Gable

Nej, jag fattar inte det. Jag skulle vara helt sönderstressad.

Usch. Jag är redan stressad över att vi fortfarande inte har hittat rätt kyrka.

• AlmoustMrs

Maya K:
    Jo, jag har börjat lite, funderar på festprogrammet, inbjudningar å färgteman. Klänningen ska jag nog låta en kompis sy upp efter min egen design... Kommer bli ett litet mysigt bröllop för nära och kära.
    Måste säga att neråt era trakter ( antar att ni bor kring Sthlm ) är det väldigt vanligt med ca 100-150 gäster el bröllop för ca 70000 kr och upp... Vill inte lägga ner så mycket. :) ( valde en ring från engelbert i stället )

• Maya K

Hahah.. min sambo påminnde mig om här om dagen när jag ville sova på golvet för att jag var så full och om det blev varmt så började jag må illa.. det var svalt men hårt på golvet.. det kanske går på golvet aj aja´j ryggen ba

• Gable

Synd att vi bor på bottenvåningen. Ingen risk att slå sig om man skulle trilla ut

Men vi betalar inga jättesummor för tvättningen av fönstrena. Det är väl runt 300-400 kr och det är det värt. Vi har måååånga fönster i den här lägenheten.

• Gable

Jo vi båda bor i Sthlm. Här är det ju hysteriskt, allting bör bokas minst ett år i förväg, i synnerhet om man vill vara säker på att få exakt det man vill ha.

Vart kommer du ifrån?

• Maya K

Am:

Oj.. jag har redan färgtemat och sådant klart... hahahha... ja vi kommer att ha ca 80-90 pers.. men gästlistan kommer säkert att växa ytterligare.. egentligen så vill jag ha ett litet men lyxigt bröllop men tyvärr.. min m2b är musiker och åker hoj så det blir en massa gäster.. plus att jag bott överallt i sverige och samlat på mig goda vänner så-.

• Maya K

fan gable... vi 08 är hysteriska

• Maya K

Vart i Blackeberg bodde ni Gable?? eller är det i Blackeberg?

Svar på tråden äntligen fredag...!