• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Des

jag vet hur det känns: flytta är ett helvete utan dess like

• Maya K

Des:

japp det är det..

Gable: nu har min m2b fyllt på en drink till mig.. hmm... undrar vad han försöker :)

• AlmoustMrs

hrmpf mutter blä, skrev en massa som jag skickade, men allt måste ha försvunnit.. eller så är det mitt j*vla internet som racklar.. jaja, men godnatt tjejer kul att pratas vid, kanske hörs vi :)

• Gable

AM - du är välkommen tillbaka när som helst!

• Maya K

Godnatt AM:

Gable läs om håret.. nu har jag fått en på mig :) hahaha..--- fast jag inte skrev ngt illa.. :(

• Cybermamman

I den här delen av norrland har vi faktiskt breeeedbaaaand . Ja jag finns ovanför MC

• Gable

Hmmm... Ja va kan det vaaaara???

Varför måste sambon vara borta varje vecka för??

• Gable

Då bor du nog inte i riktiga norrland om du har bredband

• Maya K

hahaha... jag vet vad in m2b vill hehehe.. han sitter vid sin egen dator och tittar på mig en blick som säger... "älskling.. ska inte vi gå och lägga oss snart" heheh..

• Maya K

Hehe.. fatta att man "tror" att norrland är så stenålders så att de inte har bredband.. hihiiii.. det brukar jag övertyga mig om fast jag veta att den största delen av norrland har bredband vid det här laget.. ETt önsketänkande från min sida är att de inte skulle ha el.. hahah

Svar på tråden äntligen fredag...!