• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

vad är det som går och går men aldrig kommer fram?

• Gable

Jag har lätt dysleksi, missar nån bokstav här och där. Har jättesvårt att skilja på höger och vänster. Ibland så kan jag inte uttala vissa ord, fast jag vet exakt hur man uttalar dom egentligen. Men jag är ingen idiot bara för det.

Såna där människor borde leva lite mer i verkligheten och inte bara sitta i sin egna lilla värld.

• Hilde

Det har gått alldeles hyfsat att sudera faktiskt, fast ibland behöver jag ju lite daysyböcker för att orka med takten. Jag får liksom lite utmattning om jag får läsa för mycket utan stöd om det handlar om såna där mängdkvantiteter som vi har vid tentor osv. Nu har jag pga att lärarna inte sköter sina litteraturlistor, inte kunnat få hjälp på hela året... jag är alltså både ledsen o trött.

• Gable

Och aldrig kommer fram?

Jo det är väl bagladyn som missar 1700

• Gable

Men din prefekt (heter det så??) kan inte h*n hjälpa dig?

• Gable

Maya. Det blir dom säkert.

app app, jag låter som en gammal skoltant.

Jösses.

• Maya K

titta på siffrorna nu lila Gable:)

• Hilde

Sedan så är det så att prefekten tydligen själv blivit dåligt behandlad av den här professorn när han studerade, så jag hade ju inga problem att bli trodd. Många i personalen hade tydligen gammalt agg. Sedan så hade jag vittnen i rummet vid båda tillfällena. Prefekten har iallafall startat en utredning.

• Gable

Hmmm... Kommer aldrig den där 1700 nångång?

Tråkigt prata för sig själv

Svar på tråden äntligen fredag...!