• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Nä, jag vill inte heller att nån av er ska må dåligt.

Jag gillar ju er, fast jag aldrig har träffat er!

• Maya K

gable:

har inte kunnat låta bli att skriva i den tråden.. fasen.. aja.. det blir inte så illa.. hehe

• Maya K

Var beredd Gable.. det närmar sig !!!!

• Hilde

Jadå ni är hyfsat okända... umgås ju med mig varje dag

Jag hade en lärare nja faktiskt professor som betedde sig ruskigt illa med dumma kommentarer osv. Jag gick till prefekten och diskuterade det hela efter den värsta föreläsningen där jag fick stå kvar i 30 min o höra dumma kommentarer om hur dyra vi dyslektiker är för samhället osv Att man inte kan studera.. för ja "brandmän kan ju inte gå på stegar utan ben" Att på universitetet måste man vara beredd på att läsa litteratur av hög kvalité osv... jag svarade iofs att "JA, självklart.. det är ju därför jag är här" Dumma dumma karl!

• Maya K

Vilken j----- idiot rent ut sagt.. jag kan förstå att du är ledsen och arg.. men skit i honom. ,,, sorry bt och tjejer över mitt ordspråk men jag blir så arg.. det har inget med saken att göra.. jag hade en kille i min klass som fick beställa ljudböcker för att han hade lässvårigehetr.. grrr.var arg jag blir

• Gable

Men herregud vilken idiot.

Man klarar sig alldeles utmärkt oavsett om man är dyslektiker eller inte. Titta bara på kungen. Jag gillar honom.

• Maya K

Kungen.. hmmm.. bra exempel. tom. Carl Ph har svårigheter och ändå gillar alla honom. .

• Maya K

App App App App Gable.. tror du att ngn blir arg på dig nu???

Svar på tråden äntligen fredag...!