• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

hahahhaaa.. cm som i centimeter.. äsch.. nu börjar jag bli så här jobbigt glad igen

• Hilde

Jag har inte pluggat hela dagen Större delen av dygnet har jag deppat ihop totalt....

• Maya K

Jo företsen.. jag berättade om för min m2b att jag tog 1600.. som kommentar fick jag .. ja det är väll uppenbart.. ni tjejer tävlar ju alltid om allting.

• Gable

Men lilla gumman! Jag blir lite orolig över dig!

• Maya K

snar är det bara 30 inlägg kvar.. var beredd Gable!!

• Gable

Maya - killar, om några, borde väl förstå det här med att vinna och tävla????

Min sambo ringde nyss. Råkade verka *host host* mycket ofokuserad på vad han sa... Så han säger - sitter du på bröllopstorget NU IGEN?!

• Maya K

Hörru Bruuuuden... Försök att se det från den ljusa sidan med skolan.. snart är det över och man får vila ett tag.. tro mig jag har varit helt nere pga. skolan och har varit gråtfärdig många gånger.. det Är för mkt bara men nu ha jag hittat gnistan igen.

• Hilde

Jag kollade hårförlängningstråden nu... japp inte för att jag begriper nåt... hur i hela friden kan man lägga ut så mycket pengar på hårförlängning?????

• Gable

Jag känner på mig att MC lurkar omkring...

Eller förresten, hon är ju med barn. Kvinnor som är tidigt i sin graviditet brukar vara jättetrötta och sova mycket.

Hmmmmm.... Hmmmm......

Svar på tråden äntligen fredag...!