• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

nej jag tror inte att han blir lika glad.. han tycker bara att du inte har ett liv.. hahahaha... min m2b sitter bara här brevid och skrattar åt oss!

• Maya K

Jisses vad vi skriver... snacka om att detta må vara BT:s längsta tråd

• Hilde

min älskling fattar ingenting om hur kul vi har det... helt blåst på den fronten faktiskt

• Maya K

Hilde..
    nej det gör inte min heller.. han bara suc´kar.. ändå så sitter han här och smygläser ibland.. hehe

• Gable

Min har hotat med att regga sig här

Hittar ni nån nervos så är det han

• Hilde

åhh jag undrar om in gör det... näh jag tror faktiskt inte han har ordning ens på vilket nick jag har... fast man kan aldrig veta. Jag visar aldrig skärmen för honom, o tittar han så loggar jag ur... nåt privatliv vill jag ju ha ändå... sen så vet han inte så mycket om vilken tråd jag skriver i för att inte tala om längden på den så näh jag tror inte att jag är avslöjad ännu..... tror jag.....

• Maya K

Hahah.. ja det har min med.. jag tror att de innerstinne vill regga sig här men kan inte då vi håller hus här

• Gable

Jag tror också att det är den längsta tråden. Tror ni att den får leva till 3 månadersdagen eller dör den vid 2000?

• Hilde

å andra sidan så är han hälsosamt ointresserad

Svar på tråden äntligen fredag...!