• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • jeysilaine

...ni skriver ju supersnabbt...!!!...ni är varma i fingrarna va???
    Tjuvläser på ALLA trådar som verkar intressanta (har kommit på att om man inte skriver nåt så är man inte lika beroende )

• Maya K

Detsamma.. jag m¨åste åkså ge mej.. min sambo sitter och tittar lite halv surt på mig nu :)

Vi höres och tack för denna dag.

God natt och kramar

• Maya K

jeysilaine..

hehehe.. ja det är en övning att hinna med.. .

• Maya K

Maya Piraya.. tralal´lalaaaa.... hmmm.Gable har smittat mig..

• jeysilaine

Maya K jag har fräknar i ansiktet! Vet bara inte om jag tycker att det är bättre att ha dem på skinkorna (...det är klart att skinkorna är ju min blivandes favvisdel på min kropp...och han älskar ju mina fräknar...). HAR NÅN EN BASTU?

• Maya K

Jeysilaine..

Nu ska jag lägga mig. men du är välkommen tillbaka till oss på denna tråd imorgon om du vill ..

GOD NATT PÅ TILL VÄRLDENS BÄSTA TRÅD OCH VÄRLDENS BÄSTA BRUDAR

• Maya K

Nepp men jag älskar bastu,.. är uppvixen med det tills jag flyttade till sthlm.. här finns det inga.. bara i badhus :( nepp NU MÅÅÅÅSTE JAG LOGGA UR..

God natt en sista gång

• Hilde

Jepp...gooodgooorgon brudar!

Här sitter jag o tar en morgonkopp kaffe. Vädret är trevligt soligt, fåglarna pippar i träden och jag ska till Ulricehamn o scanna biblioteket på litteratur. Min sökning resulterade i att jag kom på att de har en väldigt intressant bok om hålvägar i området. mumma..hålväg..

• Maya K

GOOOOOODDDDD MOOOOOORRRRRGGOOONNNN BBRRIIDDEESS!! heheh...

Även jag sitter här med en kopp morgon kaffe.. ska försöka hålla mig borta från BT tills ikväll igen. Men under frukosten kan jag dock vara här

Hilde... hahaha.. menar du att fåglarna kvittrar eller pippar?

Svar på tråden äntligen fredag...!