• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jag är inte duktig Kolla bara... jag har inte åkt till Ulricehamn ännu....

Nu ska jag iofs åka

Ska bara käka först ... o så ska jag... o så ska jag.... ja nin förstår problemet antar jag

• Maya K
    Nu har jag pluggat i en timme och kom på att jag måste ta en promenad innan det blir dåligt väder igen... oj oj oj --- aja.. vad ska man gära när man måste rör på sig för att orka plugga!! ????
  • mammacatta

*pust*
    måste ni skriva såååå mycke bara för att jag inte kunde sitta här EN kväll??? *grrr*

om dyslexi: min sambo har det å när bvc-tanten hörde om d så sa hon att d minsan fanns kvällskurser att läsa upp sina gymnasiebetyg på. min sambo har läst till elektroingenjör...
    ärftlig är det åxå - svärmor fick ett frispel när jag kallade blivande svågern för dyslektiker -HAN HAR ORDBILDSBLINDHET sa hon mycket argt...
    å VAD är det om inte...DYSLEXI!!! *suck*
    det är inte fult att vara dyslektiker - det är bara lite besvärligt. men d tycker tydligen inte svärmor... å då undrar man vad HON har för fördomar...:?

om fönsterputs: har skrivit in d några fler gånger, å d är alltid nån som tar mig på allvar...:D

kram bästabrudarna på nätet!:D

• Cybermamman

Hej MC och godmorgon bra att du kom!

• Hilde

Hej här sitter jag o lunchar... Ska åka till Ulricehamn snart Mammacatta jag har för mig att den där fönsterputsen den gången jag läste, utmynnade i någon fråga "om fönsterputs innehåller botox?" he, he, muahooooha ....mycket intelligent fråga

• Hilde

Hej brudar jag måste bara dela med mig lite .... Jag har en far som liksom inte är som andra fäder... Nu när jag skrivit kostym i inbjudan så antog jag att han inte skulle hålla den klädkoden, just för sakens skull att inte ha fåniga regler osv. Ni har sett Dharma o Greg antar jag...min pappa är fånigt lik Dahrmas pappa Fast min har långt skägg.
    Iallafall så nu ringer min far eftersom han fått inbjudan, och han undrar lite försiktigt om han skulle kunna låna Sambons Kostym.. pappsen hade varit så duktig så han hade till o med mätt upp sig efter en måtttabell han hittat på nätet...

Jag ääälskar min pappa!!!!!

• Maya K

Hilde:

Dra nu till Ulricehamn!!!! Själv tog jag en powerwalking idag,.. och åt precis lunch.. ska fortsätta med det jag hållt på hela dagen.. hehe.. undra vad det kan vara???

mammacatta:

Visst är det kul att läsa allt andra har skrivit?? Har fått göra det ett antal gånger :)

Nepp... disciplin nu Maya.. annrs blir det inget gjort och då är dagens schema förstörd... :(

Svar på tråden äntligen fredag...!