• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Krigsarkivet har väldigt mycket ritningar också. Fast det jag letar efter är vägnätet. De har allt sånt material samlat, och vägar och säterier o sånt som är viktigt ur försvarsyfte, det har de ju alltid velat ha koll på de små militärerna.

• mammacatta

jo, å hon ser EXAKT likadan ut på stan. tanten har bara 1 frisyr... varför:?

• Hilde

Föresten tjejer vet ni att hormoner har vääldigt sexiga underkläder.... varje dag

• mammacatta

vad är ett säteri? trodde hästar, men d är ju stuteri. *hmmm* är nog helt bortkollrad faktiskt...

• Gable

De är som små hamstrar de där militärerna. Samlar på all gammal sk*t

Vad är säteri? Är inte det ett jättehus med hästar.

Eller kanske tänker jag på stuteri???

Upplys mig!

• mammacatta

h: jo, d kan ja tro...:D:D:D

lite som de muslimer jag känner - ni aaanar inte va fina kläder å vilket hår de gömmer under rockar å hucklen...

• Gable

MC - tack! Det är inte bara jag alltså

Jaså, de har 6iga underkläder?? Det trodde jag verkligen inte. Trodde det var dom som stod för sloggi's hela försäljning av rejäla trosor.

• mammacatta

nej, d är min mamma.

• Gable

Va?

Är det så???

Jag har ingen koll märker jag. Varken över hormoner eller muslimer. Jag är nog inskränkt

• mammacatta

å ja önskar att svärmor bidrog till vinsten... INTE ballt med 4 hänghäckar... inte när kjolen är så snygg så man döööör

Svar på tråden äntligen fredag...!