• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Jag brukade sno exets kalsonger när jag inte orkade gå ner i tvättstugan och tvätta all tvätt. De var faktiskt riktigt sköna.

Men han blev riktigt urförbannad för att jag lånade dom. Inte konstigt att det tog slut

• mammacatta

4-6 har tackat nej för mig - INNAN inbjudningarna kommit ut. bådar inte gott:(

• Gable

Kan dom inte göra stringtrosor till gravida?!

• mammacatta

skulle aaaaldrig få på mig ett par kalsonger - är begåvad med en midja som sitter strax nedanför hakan...

• Hilde

Många av de holländska släktingarna har aldrig varit i Sverige så det ska bli så kul att de kommer. De kommer att tycka att allt är jätteexotiskt. Massa skog o skog o skog O sjöar.

• Gable

MC - det var säkert tråkskallarna som ingen vill sitta utmed i alla fall som tackade nej.

Man kanske skulle ta och skicka inbjudningarna nu, 1 år innan, med osa om ett halvår. Och sen bli rabiat för att inte alla tackar ja samma sekund som inbjudningarna ramlar ner i deras postlåda?

• mammacatta

NEJ
    string är för alla andra, INTE för gravida.
    FUUUULT! ja menar, hängröv, bred häck, gropiga lår, vaggande gång, når INGENTING - låter d som typiska string-kroppar?

• Hilde

Midja nedanför hakan... hur ser det ut?

• Gable

Jag är faktiskt sugen på att skicka inbjudningarna tidigt. Men jag tror nog att sambon skulle bli, tjaaaaa, lite lätt irriterad

Svar på tråden äntligen fredag...!