• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Jag skulle vilja se minen på lilla svärmor om hon fick ett par stringtrosor i present av mig.

Tror inte hon skulle prata med mig nåt mer. Skulle säkert ta ett par år innan hon kom över den chocken.

Vänta här nu!!! Måste genast skriva upp det på planerade-inköp-till-julklappar-listan

• Gable

Men MC då!! Har du redan börjat med sloggi?

Du kommer att sluta med hormon-kroppstrumpa ju

• mammacatta

jag ska köpa ett par sloggi till svärmor - d är veeerkligen inte läckert med tai-modellen när man lämnat barndomen bakom sig...;)

• Hilde
    Gable piaya du är evil... är du säker på att du inte har trolltendenser?

föresten det är dax att vi pratar bröllop... annars blir vi snart avklippta.
  • Gable

Glöm inte förkärleken till vita knästrumpor. Som med förkärlek används till en kjol som slutar preciiiiis 3 cm ovanför strumpkanten.

De måste stå för all försäljning av vita knästrumpor.

• mammacatta

nja, inte sloggi - kappahls jätte-bauta-trosor. uuuursköna! mina ryggroblem är som bortblåsta!

• Gable

Trolleri trollera

Kanske därför jag är så bra på att hitta dom? De påminner om mig själv?

• Hilde

Tai modell... inte snyggt på min lilla mjuka rumpa heller String däremot gör den vääldigt fin...

• Gable

MC - det här blir värre o värre.

Vi måste genast köpa stringtrosor och skicka till dig. Du är på väg mot förfallet!! MED STORMSTEG!!!

• Hilde

Jag har fått bekräftels från flera stycken idag.. Min kusin från holland som jag inte trodde skulle komma hon ringde genast och bekräftade både sig själv och sambon och deras äldsta dotter yippeee!!!!

Svar på tråden äntligen fredag...!